Har du fått ligga pga att du har hoj?

haha jo kanske, men om man inte får ligga och tar till den drastiska metoden att köpa en hoj för att få ligga då tror jag man kan ta den stämpeln och betala för sex, eller ?? :P

Så sant som det är sagt, hellre betala för en motorcykel och få sex på köpet än att bara rätt och slätt betala för sex. Vad vinner man på det liksom. Med motorcykeln får man ju såååååå mycket mer. ;)

Så sant som det är sagt, hellre betala för en motorcykel och få sex på köpet än att bara rätt och slätt betala för sex. Vad vinner man på det liksom. Med motorcykeln får man ju såååååå mycket mer. ;)

Ont :mattias när man ligger i diket :näsblod

Jag har fått ligga en gång pga hojen. Vi va nog en 20 pers och en av dom körde mig i röven. Hamna först på sidan, sen på rygg och sen på alla fyra. Det gjorde ont. ;)

Var ute en sväng med hojen idag, kallt och jävligt var det!
Åkte en sväng i stan och kände mig sådär jätte cool som man bara kan göra på en hoj i 1- och snålblåst..
Fick jag ligga?? NEJ
Inte ens när snön kom gav jag upp,, Tänkte att nu måste ju nån tjej tycka att jag är skitcool, eller åtminstånne ge mig ett "tycka synd om ligg"
Fick jag ligga?? NEJ
Gav upp:mad:

Jag har fått ligga en gång pga hojen. Vi va nog en 20 pers och en av dom körde mig i röven. Hamna först på sidan, sen på rygg och sen på alla fyra. Det gjorde ont. ;)

Ja, räknar man det så så har jag också fått ligga!
Vi var 3 st, och den ena tog mig från sidan, slängde mig på marken och så fick jag ligga också! Det var så omtumlande att jag inte visste vad som var upp eller ner!

Man kan ju ha motorcykel istället för :ligga också.

I USA såg jag en tjej kliva av en hoj och på cutsen stod det "My plastic vibrator is bigger then yours"

Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra