GSXR1100R
The older i get the faster i was
Amen to that...Man betalar ALLTID för sex, på ett eller annat vis.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Amen to that...Man betalar ALLTID för sex, på ett eller annat vis.
Det hela slutade med att hon älskade min hoj och jag åkte hem med ett flin på läpparna.
Men nu när jag tänker efter så har ju faktiskt roller redan rett ut det hela i denna
http://www.slangskolan.se/video/Phett_pa_Sylen.flv![]()
"Få ligga på grund av" låter ju som om ni blivit tvingade... Borde det inte vara "tack vare"?
Nå väl... jag får ligga varje gång jag kör! jag brukar åka en viss sväng hem från jobbet bland annat som har naturliga "tjickaner" och 360 graders svängar.
Så ni mår tro att jag får ligga runt en hel del "p g a" hojen!![]()
Du, i lördags va vi ute ett helt gäng härrifrån, på Hard Rock i göteborg va vi. Så går det förbi en liten blond brud och granskar mig uppenbart uppifrån och ner, och sen blinkar hon åt mig. Fyfan, jag har aldrig mått så dåligtJa, inte jag iaf. Men en tonårstjej ställde sig och flashade boobsen för mig en gång när jag kom körande på hoj. När hon insåg att det var en tjej på hojen åkte tröjan ner illa kvickt igen.![]()
Du, i lördags va vi ute ett helt gäng härrifrån, på Hard Rock i göteborg va vi. Så går det förbi en liten blond brud och granskar mig uppenbart uppifrån och ner, och sen blinkar hon åt mig. Fyfan, jag har aldrig mått så dåligt
Annars har jag nog fan inte fått ligga pga hojen...Ni killar är inte lika lättflirtade där kanske...
Fruktansvärt förnedrande... fyfan, jag va tvungen att fjortishångla med en kille bara för detHaha, du var fint lesbiskt material i hennes ögon.![]()
Du, i lördags va vi ute ett helt gäng härrifrån, på Hard Rock i göteborg va vi. Så går det förbi en liten blond brud och granskar mig uppenbart uppifrån och ner, och sen blinkar hon åt mig. Fyfan, jag har aldrig mått så dåligt
Annars har jag nog fan inte fått ligga pga hojen...Ni killar är inte lika lättflirtade där kanske...
Kan du säga det till de andra dåEn brud som kör SPORTHOJ är HETT(Bara jag slipper bli ifrånkörd, det är lite piiinsamt
)
Fruktansvärt förnedrande... fyfan, jag va tvungen att fjortishångla med en kille bara för detoch det känns fortfarande inte helt bra
![]()
Ja det va lite dumt faktisktHaha =) Jag var så dum att jag följde med en tjejkompis in på en gayklubb. Hon sa att det var roligt där, och korkade jag gick på det.Det var INTE roligt alls, massa tjejer som raggade. Never again!
Haha =) Jag var så dum att jag följde med en tjejkompis in på en gayklubb. Hon sa att det var roligt där, och korkade jag gick på det.Det var INTE roligt alls, massa tjejer som raggade. Never again!
Oooo... en massa tjejer som raggar, låter perfa![]()
Fast vid närmare eftertanke är det nog igen bra ide![]()
![]()
Fruktansvärt förnedrande... fyfan, jag va tvungen att fjortishångla med en kille bara för detoch det känns fortfarande inte helt bra
![]()
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|
![]() |
Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti 202... |
Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka
Under 46:e Coca Cola 8-timm... |
|
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph