Har du fått ligga pga att du har hoj?

Nja, eftersom man inte var singel vid tillfället så blev det inge ligga. Men det kändes ganska bulletproof.

Har skjutsat en Polistjej på motarden, som för stunden var rätt så packad och "civil". Ja, ledig alltså. Hon skulle tvunget åka med mig en sväng eftersom vi hade varit på samma förfest. Jag var nykter och skulle åka hem, hon och hennes polis-kompisar var på väg till krogen.

Jag skjutsade henne inne i stan på ett ställe där det är gatsten. Dom vibbarna plus min hojs vibbar i samband med en liten kort kjol plus lite bakhjulsåka gjorde att det höll på att gå för henne. Hon kunde knappt stå upp efter några hundra meter åka. Först trodde jag att hon skrek för at thon var rädd...men det var nåt helt annat :tungan

Hennes poliskompsar som båda två var av det manliga könet och RÄTT sugna på att sätta henne blev riktigt avundsjuka och började ifrågasätta mitt slicks och så vidare. Det hela slutade med att hon älskade min hoj och jag åkte hem med ett flin på läpparna.

[Ja, detta är helt sant. Tjejen i fråga är oxå en av dom hetaste [Polisen] i stan enligt många snubbar. Dock inte min smak riktigt.

Last edited:
Japp! Flera erfarenheter :) Tror hojen ger ett automatiskt badboy-ingångsvärde. Kan du bara snacka sen så har du alla förutsättningar! Försök att inte se ut som en slusk när du tar av dig hjälmen så att du får chansen att prata med dem :krama

Vill ni se fler fina polisbrudar så kolla min profilsida :tuttar

Last edited:
Ni får det att låta som ett problem...

"Få ligga på grund av" låter ju som om ni blivit tvingade... Borde det inte vara "tack vare"?

Nå väl... jag får ligga varje gång jag kör! jag brukar åka en viss sväng hem från jobbet bland annat som har naturliga "tjickaner" och 360 graders svängar.
Så ni mår tro att jag får ligga runt en hel del "p g a" hojen!:hihi

"Få ligga på grund av" låter ju som om ni blivit tvingade... Borde det inte vara "tack vare"?

Nå väl... jag får ligga varje gång jag kör! jag brukar åka en viss sväng hem från jobbet bland annat som har naturliga "tjickaner" och 360 graders svängar.
Så ni mår tro att jag får ligga runt en hel del "p g a" hojen!:hihi

Äh, TS som har lite problem med det där. Många som blandar ihop pga och tack vare! Vissa som fått till det kanske ser det som "pga", man vet ju aldrig vad för sorts häxor de råkat ut för! :tungan

Ja, inte jag iaf. Men en tonårstjej ställde sig och flashade boobsen för mig en gång när jag kom körande på hoj. När hon insåg att det var en tjej på hojen åkte tröjan ner illa kvickt igen. :)
Du, i lördags va vi ute ett helt gäng härrifrån, på Hard Rock i göteborg va vi. Så går det förbi en liten blond brud och granskar mig uppenbart uppifrån och ner, och sen blinkar hon åt mig. Fyfan, jag har aldrig mått så dåligt :gnissla

Annars har jag nog fan inte fått ligga pga hojen... :va Ni killar är inte lika lättflirtade där kanske...

Du, i lördags va vi ute ett helt gäng härrifrån, på Hard Rock i göteborg va vi. Så går det förbi en liten blond brud och granskar mig uppenbart uppifrån och ner, och sen blinkar hon åt mig. Fyfan, jag har aldrig mått så dåligt :gnissla

Annars har jag nog fan inte fått ligga pga hojen... :va Ni killar är inte lika lättflirtade där kanske...

Haha, du var fint lesbiskt material i hennes ögon. :)

En brud som kör SPORTHOJ är HETT :yoparty (Bara jag slipper bli ifrånkörd, det är lite piiinsamt :gnissla )

Fruktansvärt förnedrande... fyfan, jag va tvungen att fjortishångla med en kille bara för det :hihi och det känns fortfarande inte helt bra :rolleyes:

Haha =) Jag var så dum att jag följde med en tjejkompis in på en gayklubb. Hon sa att det var roligt där, och korkade jag gick på det. :3freak Det var INTE roligt alls, massa tjejer som raggade. Never again!

Haha =) Jag var så dum att jag följde med en tjejkompis in på en gayklubb. Hon sa att det var roligt där, och korkade jag gick på det. :3freak Det var INTE roligt alls, massa tjejer som raggade. Never again!

Oooo... en massa tjejer som raggar, låter perfa :yoparty
Fast vid närmare eftertanke är det nog igen bra ide :huvet :hihi

Fruktansvärt förnedrande... fyfan, jag va tvungen att fjortishångla med en kille bara för det :hihi och det känns fortfarande inte helt bra :rolleyes:

Jaja, du kan väl få fjortishångla med mig med då, om det får dig att må bättre.
Eeeh, ja, i rent medicinskt syfte då alltså.

f'låt, ja ba skojja!

Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...