Brukar det inte gå till EXAKT som han beskriver då? De är på väg fram, men vänder när du tar av hjälmen?
Haha! Aldrig tänkt på! Ska kolla i sommar!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Brukar det inte gå till EXAKT som han beskriver då? De är på väg fram, men vänder när du tar av hjälmen?
Ni som köper sporthoj för att ligga, tänk en gång till, vad kostar er hoj i inköp (ofta dom som köper hoj för att ligga tror jag köper r1, cbr1000rr, zx10r eller gixxer tyyysen !) skulle tro ca 60-80k, vad kostar sedan denne i försäkring. låt säga att de som vill köper hoj för att få ligga är i ålder 20-30 kanske = inge pillig försäkring !! räkna nu med lite service och soppa på detta. räkna sedan ihopp detta och slå ut det på antalet gånger du fått ligga på ett år/sommar (vad det verkar utav den här tråden så MAX 2 ggr för att du enbart kör sporthoj eller ??) det blir ca 50k för varje ligg plus att du kanske måste betala taxi/mat/drinkar/whatever +1000kr för den kvällen tack som fan och då äre inte ens säkert att du får ligga!!!![]()
![]()
Tänk nu lite.... sälj hojen slipp betala på ev lån och dyr försäkring, leta reda på närmaste prostituerade och ligg utav bara fan, för ca 100k så får du ganska mycket ligga skulle jag tro !!![]()
![]()
![]()
Hoppas ni tänker till och kör hoj för att det är skoj ! och inte för att ENBART få ligga(för lite ligga får man allt när man har hoj har jag märkt![]()
![]()
).
Hmm...är man inte torsk om man betalar för sex?![]()
Man betalar ALLTID för sex, på ett eller annat vis.
Jag kan nog inte riktigt hålla med där...eller...tjänster och gentjänster kanske räknas som att betala oxå?![]()
Jodå. Villa, Volvo, hund och barn kostar en himla massa pengar som ofta är en biprodukt av liggandet i sig.
OJ vad ja fått ligga pga mcn!
Många ggr skapligt bra men de flesta nedsövd.![]()
![]()
Men du är fortfarande oskuld. Sluta ljug!![]()
Ja klart jag e vi pratar ju ligga!
Idkat samlag vågar jag inte prova det kan vara farligt.
Jag skulle skjutsa en tjej på min gamla zx7r en gång.
Hon hade inte sett hojen förut, så när hon såg den så synade hon den lite.
Sedan så sa hon:
- Har du döpt den till ninja? (står ninja på tanken på den modellen)
Det var svårt att hålla sig för garv.
Jaha... nä ligga vågar jag inte göra med hojen, jag åker rakt fram. svänger aldrig. Blir en hel del långa turer... Sedan får en kompis hämta mig med bil.
Haha! Aldrig tänkt på! Ska kolla i sommar!![]()
Det är väl så att som kille vet man hur killar funkar, då syns deras avsikter tydligt.
Tjejer däremot vetefan hur dom funkar, har flera gånger fått höra av tjejer att de tidigare försökt "få omkull mig" men att jag bara nonchat dom, fan hade jag bara fattat det så klart att dom hade fått ligga![]()
För min del måste det nästan stå "knulla mig" i pannan för att jag ska förstå vad ni är ute efter.
OT: Snart 4.000 besökare på några dagar bara.![]()
Det är väl så att som kille vet man hur killar funkar, då syns deras avsikter tydligt.
Tjejer däremot vetefan hur dom funkar, har flera gånger fått höra av tjejer att de tidigare försökt "få omkull mig" men att jag bara nonchat dom, fan hade jag bara fattat det så klart att dom hade fått ligga![]()
För min del måste det nästan stå "knulla mig" i pannan för att jag ska förstå vad ni är ute efter.
Så är det för många killar.
Tjejer kan vara svåra som fan att läsa. Man vill ju inte göra bort sig?
För trots allt känns det som man småflirtar lite och så tar man steget beyond that... Jaha nej inge ligga. De var bara "trevliga"... Okeeeey.
Härligt ett av dina mål 2009 är fixat. Grattis![]()
Tjejer är obegripliga varelser som inte ens jag somförstår mig på, ni killar däremot tja...uppfyller man bara era nödvändigaste bevhov så är ni nöjda..
sedan är ni väldigt lättlurade, kanske för att ni är ena sådana simpla, okompliserade och enkla varelser
![]()
Hmm...är man inte torsk om man betalar för sex?![]()
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |