Har du fått ligga pga att du har hoj?

Haha =) Jag var så dum att jag följde med en tjejkompis in på en gayklubb. Hon sa att det var roligt där, och korkade jag gick på det. :3freak Det var INTE roligt alls, massa tjejer som raggade. Never again!

tycker det är lite synd att ni ska ta det så, se det som en komplimang i stället, det gör jag , smack;P

Njae, de hade ju nog inte raggat på dig. Fast jag vet ju inte, du ser kanske lite feminin ut? :) :hihi

Tja lite feminin ser jag nog ut alltid. :D
Fast pattarna har ramlar ner en våning och lagt sig kring midjan, men det kanske dom inte märker :hihi :hihi

Jag blev distansraggad på av en kille som hade tagit tyska läderbög-stilen till det yttersta, inklusive östtysk porrmustach....

Jag garvade bara och skakade på huvudet och han garvade också och försökte med en annan kille, det är klart, hade någon tjej erbjudit mig fjortishångelterapi för att komma över händelsen så hade jag inte tackat nej, men det gick över ändå...

Fan, ser man ut som mig får man ju vara glad att någon försöker...

Du, i lördags va vi ute ett helt gäng härrifrån, på Hard Rock i göteborg va vi. Så går det förbi en liten blond brud och granskar mig uppenbart uppifrån och ner, och sen blinkar hon åt mig. Fyfan, jag har aldrig mått så dåligt :gnissla

Annars har jag nog fan inte fått ligga pga hojen... :va Ni killar är inte lika lättflirtade där kanske...

Bögfobi personifierad? (eller om det nu skulle finnas ett mer passade ord jag inte känner till när det gäller lesbiska tjejer)

Själv blir jag hundra gånger mer störd på en odräglig (oftast väl förfriskad) brud som kommer o spiller öl över mig och tror att hon kommer få ligga bara för att hon trycker pattarna i ansiktet på mig, än i de fall homosexuella män flirtat, trotts att jag haft noll intresse i bägge fallen.

Edit: Nej, har inte fått ligga pga hojen. Hade definitivt haft råd att gå ut, resa osv mkt mer o ökat mina odds utan. Men va fan, då skulle man ju inte gjort annat än o ligga. Orka? :va

Last edited:
Bögfobi personifierad? (eller om det nu skulle finnas ett mer passade ord jag inte känner till när det gäller lesbiska tjejer)

Det gör det!
Ordet du söker är "Homofobi", det funkar nämligen på båda kön...

Jag är inte helt kvitt min homofobi själv, men jag försöker verkligen att inte störa mig på andras läggning.

Det gör det!
Ordet du söker är "Homofobi", det funkar nämligen på båda kön...

Jag är inte helt kvitt min homofobi själv, men jag försöker verkligen att inte störa mig på andras läggning.

:tummenupp

Så länge man är medveten om sina fördommar ställer dom väl sällan till problem?

Själv blir jag hundra gånger mer störd på en odräglig (oftast väl förfriskad) brud som kommer o spiller öl över mig och tror att hon kommer få ligga bara för att hon trycker pattarna i ansiktet på mig, än i de fall homosexuella män flirtat, trotts att jag haft noll intresse i bägge fallen.

Edit: Nej, har inte fått ligga pga hojen. Hade definitivt haft råd att gå ut, resa osv mkt mer o ökat mina odds utan. Men va fan, då skulle man ju inte gjort annat än o ligga. Orka? :va
Ja, jag skäms inte över att ha bögfobi om det va det du försökte antyda. Varför skulle jag uppskatta tjejer som flirtar med mig? Jag tycker det är lite äckligt. Så är det bara.
Manliga homosexuella har jag inga problem med, dessutom låter dem mig vara ifred och kladdar inte. Dem är skittrevliga, medans flator oftast är bitchiga och "svartsjuka" precis som "vanliga" tjejer.

Ja, jag skäms inte över att ha bögfobi om det va det du försökte antyda. Varför skulle jag uppskatta tjejer som flirtar med mig? Jag tycker det är lite äckligt. Så är det bara.
Manliga homosexuella har jag inga problem med, dessutom låter dem mig vara ifred och kladdar inte. Dem är skittrevliga, medans flator oftast är bitchiga och "svartsjuka" precis som "vanliga" tjejer.

I ditt resonemang kan jag på ingen punkt särskilja hur lesbiska kvinnor skulle skilja sig från hetro-kvinnor? :rolleyes:
Jag säger inte att man på någotvis måste uppskatta att bli raggad på, oavsett kön eller läggning. Men jag tycker man väl kan respektera att även homosexuella skulle få flirta på allmän plats likväl som hetrosexuella.

I ditt resonemang kan jag på ingen punkt särskilja hur lesbiska kvinnor skulle skilja sig från hetro-kvinnor? :rolleyes:
Jag säger inte att man på någotvis måste uppskatta att bli raggad på, oavsett kön eller läggning. Men jag tycker man väl kan respektera att även homosexuella skulle få flirta på allmän plats likväl som hetrosexuella.
Absolut, men kan dem inte ha skyltar då, så man vet vem som är vem :rolleyes:

Ne, jag säger inte emot, även om jag står fast vid att jag tycker det är obehagligt. (och ja, jag klankade ner på "vanliga" kvinnor med ;) )

Manliga homosexuella har jag inga problem med, dessutom låter dem mig vara ifred och kladdar inte.
Dem är skittrevliga,
medans flator oftast är bitchiga och "svartsjuka" precis som "vanliga" tjejer.

:confused:
Visst är det sorgligt när killar har nedlåtande och nedvärderande syn på tjejer, men jag blir ännu mera ledsen när en tjej har en sådan negativ kvinnosyn om sitt eget kön.

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti