Har du åkt fast i år, Poll-is

Jag har

• Antal röstningar
    0
mitt alternativ var ju inte med... olovig körning (har inte fått lappen än)

Naturligtvis inte. Jag är en första klassens laglydig medborgare :tummenupp Jag tycker att det är dags för Polisen att sätta hårt mot hårt mot fortkörande motorcyklister.

inte fan vill man svara här heller. Skriver man nä här så tro fan att man en minut senare blir av med kortet...

jag skulle redigera mitt inlägg men min j**la k*¤%&¤ webläsare funkare inte... jag skulle skriva...
olovlig körning men har inte åkt fast...

Fylla? Gills det? :rodnar

EDIT: Missat detta. Blev visst ett missförstånd. Självklart menade jag en vanlig party fylla och INTE i samband med någon körning.

Last edited:
JA Ja.. Snuten har lånat min lapp ett tag... (skäms..)

äh, man håller väl lugnt inom tättbebyggt, utanför stan är det bara att gömma sig bakom en gran.

har dessutom varnat en gixxer750 för en rutinkontroll i v-ås, jag kom lyckligtvis från motsatt håll. annars - dekalskylt/ skyltlampa/ hål i ljuddämparn.

/Fred

blev av med lappen i Lördags på väg till Världsrekordburnen :rodnar

Bifogat

• polis.jpg
    polis.jpg
    94.8 KB · Visningar: 1,007
Kort i 3 säsonger, aldrig blivit stannad/kollad eller liknande :squid

Fast jag håller ju hastighetsbegransningarna...eller...det har ju hänt iaf :fakta

Böter för 29 km/h för fort fast jag körde 130 på 70 väg :tummenupp
Enda flytet jag haft med hojen i år :(

Är det inte bara kriminella personer som får böter mm, sånna som bryter mot gällande hastghetsbegränsningar, och stegrar motorcykeln :confused:

Neee, men det var nära på... Var på gränsen att förlora kortet ca: 30km/h för fort alltså, dessutom inne i stan, f´låt men bakom abb där vid järnvägsstationen är det ju inte ens ngn som går.

Resultatet blev..... ingen mätning... han missade mig... mohahaha

Sedan har jag fått blåsa 2 ggr oxo, men det gör jag bara mer än gärna.

*asg* Ha ha ha

Basti for president!! Kungen av Öland the Real "Mr stoppie+VM 2:a i Bakhjuls åka"
Va e d ja ser!!?? Du som är lika odödlig som självaste fantomen??
Men regn brallorna va snygga,,, *he he*

Men men,, shit happends, d e ju bara pengar!

Basti skrev:
blev av med lappen i Lördags på väg till Världsrekordburnen :rodnar

Allvarligt??? Eller haru Photo....

Om inte så får man beklaga.
Ser ut som det är prexis efter Ölandsbron, strx innan den graffittifärgade bron?

*/ ?>
Back