Man of War skrev:... eller folk som inte vill riskera livet för ett par hundralappar.
Kloka människor mao.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Man of War skrev:... eller folk som inte vill riskera livet för ett par hundralappar.

som var med och snodde min lapp ju ffs
... gah kalmar snuten alltså.. verkar inte göra annat än stå på vägarna och skjuta med laserpickan, iof är ju bara ett rent jaefla genomfartssämhälle så.. varför klandra dem..Även vid tillfällen valda med omsorg kan man bli av med styrlappen.DumDum skrev:Eftersom jag nästan alltid kör lagligt så har jag både mina pengar och kortet i behåll. Gasar gör man på bana och inte ute bland panchosar, barn och annat som man kan förstöra livet för.
Visst, jag har väl mina stunder jag med men det är inte ofta och jag väljer tillfällena med omsorg. Ska någon förlora livet pga att jag är ute och leker så är det jag själv och ingen annan!

Ugluk skrev:Även vid tillfällen valda med omsorg kan man bli av med styrlappen.![]()
Det handlade om att prioritera! Jag föredrog att omsorgsfullt se till att jag inte körde på någon. Med facit i hand kanske det hade varit bättre att omsorgsfullt se upp för poliser, men oavsett känns det nog bättre att åka dit än att köra på någon. Det har iaf resulterat i att jag mer sällan drar två varv på rullen då jag numera även försäkrar mig om att det är "fritt" bakåt..McB skrev:Då har man inte valt tillfälle med tillräcklig omsorg.![]()

Ugluk skrev:Det handlade om att prioritera! Jag föredrog att omsorgsfullt se till att jag inte körde på någon. Med facit i hand kanske det hade varit bättre att omsorgsfullt se upp för poliser, men oavsett känns det nog bättre att åka dit än att köra på någon. Det har iaf resulterat i att jag mer sällan drar två varv på rullen då jag numera även försäkrar mig om att det är "fritt" bakåt..![]()

Så länge vi blir glada av att lukta på färgen gör det väl inget?McB skrev:Känns som att vi har målat in oss i varsitt hörn här.![]()

Ugluk skrev:Så länge vi blir glada av att lukta på färgen gör det väl inget?![]()

|
|
Nya idéer för tvåtaktsmotorn
Kawasaki har lämnat in en p... |
|
|
Nya idéer för tvåtaktsmotorn
Kawasaki har lämnat in en p... |
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Den 3-5 juli slår vi upp po... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Förarkurser på Nürburgring
Nu är datumen för båda föra... |
|
Brembo presenterar TrackTribe
Brembo presenterar TrackTri... |
|
|
|
21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026