KalleNorton
Avliden medlem
Jag har börjat köra bil en hel del numera och är astrött på att inte få parkera där jag vill. Jag vill alltså skaffa handikapptillstånd så att jag slipper slita ut mig när jag tvingas gå ur bilen. Hur får jag det?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jag har börjat köra bil en hel del numera och är astrött på att inte få parkera där jag vill. Jag vill alltså skaffa handikapptillstånd så att jag slipper slita ut mig när jag tvingas gå ur bilen. Hur får jag det?
Nej alltså, jag är fullt friskt och jag trivs med det. Jag vill bara parkera nära min destination.Gå ut på plattan och skrik något rasistiskt och du blir automagiskt invalid med största säkerhet!![]()
Med scanner och skrivare givetvis!
Du visste ju inte.Kan du inte bara fråga din vårdare?
Tyvär.Har du inte redan ett ?
Då måste jag ju ha ett att scanna, men det har jag inte. Eller har du kanske ett att låna ut?Med scanner och skrivare givetvis!
Jag har av några av mina "vänner" fått några SMS där det stod "Idag är det internationella dagen för handikappade! Gör som jag och skicka ett värmande SMS till en av dem!" så jag tror inte det blir ett problem.Annars funkar kofot rätt bra någon natt på handikapp-parkeringen...
Sen får man ju fnula till regnummret sen.
Jag såg förövrigt när P-nissen väntade ut en bil som med handikapptillstånd stod på handikappruta för att se att det var personen med tillståndet som nyttjade bilen, det såg ut att bli en dyrköpt läxa![]()
Annars funkar kofot rätt bra någon natt på handikapp-parkeringen...
Sen får man ju fnula till regnummret sen.
Jag såg förövrigt när P-nissen väntade ut en bil som med handikapptillstånd stod på handikappruta för att se att det var personen med tillståndet som nyttjade bilen, det såg ut att bli en dyrköpt läxa![]()
Fast skulle du inte hellre vara utan skadorna från kraschen men få gå lite när du parkerat?2763142Jag har fått et tillstånd och det var minsann inte lätt. och det är värd guld. shit så gött det är att parkera nära allt.
Fast skulle du inte hellre vara utan skadorna från kraschen men få gå lite när du parkerat?
Du behöver inte ens vara handikappad.
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Den 3-5 juli slår vi upp po... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Förarkurser på Nürburgring
Nu är datumen för båda föra... |
|
Brembo presenterar TrackTribe
Brembo presenterar TrackTri... |
|
|
|
21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026
Stora Motorcykelkatalogen 2... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |