Halmstad

Hmmm, tål att tänkas på... Det är la fasen iofs närmre till helsingborg från halmstad än va det är till götet...

:hej

när kommer våren till halmstad??? De senaste dagarnas väder har ju vart bedrövligt? Är det såhär vintern ser ut här??? :zpy: Usch!

/H

hållundan skrev:
när kommer våren till halmstad??? De senaste dagarnas väder har ju vart bedrövligt? Är det såhär vintern ser ut här??? :zpy: Usch!

/H

Jag hade ute hojen i lördags här i götet, det regna ju inte för en gångs skull :tummenupp . Spelade in en liten film med den nya kameran, på garageuppfarten dårå :rolleyes: . Lite torrgasning är kul, åååh den låter underbart :Bugar

Längtar till våååååååååren!!

// fogerty

fogerty skrev:
Jag hade ute hojen i lördags här i götet, det regna ju inte för en gångs skull :tummenupp . Spelade in en liten film med den nya kameran, på garageuppfarten dårå :rolleyes: . Lite torrgasning är kul, åååh den låter underbart :Bugar

Längtar till våååååååååren!!

// fogerty

ja för fan det lät inte dåligt det.... att torrgasa alltså =).... Ge mig filmen då för jössenamn... eller förresten, jag frågar på icq....

jag vill fan oxå ha vår.....

/H

TJena !!!....det var ett tag sen man var aktiv här...vart dåligt nu sen man köpte huset...mkt at göra :brinnerup

Fan...saknar också sommaren...har mekat med hojen idag I MITT GARAGE :tuttar fan va gött det e med ett garage...köpt vertygstavla och lite nya verktyg nu, så nu e det lite ordning också..:tummenupp

För övrigt kan jag bara säg att solen skiner på mig och asfalten lackar pga av värmen som bara väntar att få bli körd på...och allt detta utanför mitt hus...Söndrum e för härligt :banana

Fan va man ljuger :banana :dummer

Hållundan: Hoppas du trivs i H_satd :fyllisar

det var inte du som körde ute i halmstad igår eller??? Det var nån rackare som körde sporthoj (tror jag) borta vid söndrum(?) när jag skulle ut till hotel tylösand igår...

Men men.... Låter ju kalas med huset å garaget annars!!!! :tummenupp....

@fluppen, h-stad är najs, synd att det regnar som as här hela tiden bara..... :( Men snart kommer våren :yoparty

fluppen skrev:
TJena !!!....det var ett tag sen man var aktiv här...vart dåligt nu sen man köpte huset...mkt at göra :brinnerup

Fan...saknar också sommaren...har mekat med hojen idag I MITT GARAGE :tuttar fan va gött det e med ett garage...köpt vertygstavla och lite nya verktyg nu, så nu e det lite ordning också..:tummenupp

För övrigt kan jag bara säg att solen skiner på mig och asfalten lackar pga av värmen som bara väntar att få bli körd på...och allt detta utanför mitt hus...Söndrum e för härligt :banana

Fan va man ljuger :banana :dummer

Hållundan: Hoppas du trivs i H_satd :fyllisar

När blir det fest då fluppen :fyllisar Vi göteborgare är sugna på att åka till sydligare breddgrader å ha lite skoj. Inte för att det var så varmt senast vi var nere :huvet . denna gång blir det nog bil ner :rolleyes:

// fogerty

fogerty skrev:
När blir det fest då fluppen :fyllisar Vi göteborgare är sugna på att åka till sydligare breddgrader å ha lite skoj. Inte för att det var så varmt senast vi var nere :huvet . denna gång blir det nog bil ner :rolleyes:

// fogerty

vi kan ju lägga alla våra ateraljer i fogertys bagageutrymme... :rolleyes:

fluppen skrev:
Påminner/underhåller er igen om att det kommer komma mkt folk (mer med er) till HSTD sommar, dels för att uppleva vår fina stad och alla hojåkare men framför allt REJSEN !!

Jag kommer även att lägga upp en tråd här när det blir dags för lite hojåka på goa vägar i Halland (kommer snart)

Vi ses... :hej

Det låter bra.... då ses vi kanske där :tummenupp

hållundan skrev:

Det var då fan vad du har vart inne i alla trådar :D Man kan faktiskt använda bagagen, bara att fälla sätet å lasta från det hållet istället :mattias :7peta

// fogerty

hållundan skrev:

Det var då fan vad du har vart inne i alla trådar :D Man kan faktiskt använda bagagen, bara att fälla sätet å lasta från det hållet istället :mattias :7peta

// fogerty

fogerty skrev:

// fogerty

hohoho, ja visst man får ju lattja överallt på SH, annars händer det ju inget sköj...

okej vi lastar från fel håll, det är lugnt...

/H

fogerty skrev:

// fogerty
yepp,håller med fogerty
i januari kommer vi ner nån helg o ljuger lite till några öl :fyllisar

Fan va gött!!!! (antar att jag med får hänga på) :banana:

Hmmm, skorpans hoj såg inte så farlig ut i går som den gör på avataren....... den va ganska påklädd....

min däremot.... helt blottade stackarn =) :hej

fluppen skrev:
Bokat :hihi :fyllisar

Fan har du gjort med bettan ?...hon ser ut att frysa ju :va
storservice när vintern ändå e här,kollat ventilerna mm
den ser bättre ut nu-har inte orkat ta några nya kort,bara drivpaketet som ska bytas o lacka fälgarna så e hon med i matchen igen :tummenupp
gött,då spikar vi det :fyllisar

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...