hållundan
Emozione!
Skorpan skrev:klart du ska med![]()
glöm inte ramlösan bara![]()
![]()
![]()
hahaha, nej det ska jag inte göra.... Hur skulle det se ut med en hållundan som e full?

Ähhh, nu drar jag mig från skolan, antar väl att ni är på ICq era rackare,...
/H
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Skorpan skrev:klart du ska med![]()
glöm inte ramlösan bara![]()
![]()
![]()

nääää,vi får allt lotta om det där eller jag vet........hållundan får körafogerty skrev:Jag kör ner, skorpan du kör hem![]()
![]()
![]()
// Fogerty
Skorpan skrev:nääää,vi får allt lotta om det där eller jag vet........hållundan får köra![]()
![]()
![]()
![]()
fogerty skrev:Dumsnut, han bor ju i halmstad nu ju. Vi gör så här, jag kör ner, hållundan kör oss hem och tar tåget tillbaka![]()
Skorpan skrev:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
PERFEKT!!! där sa du nåt
en kvart - 15 minuterhållundan skrev:haha, ni e för roliga ni, men jag har ju inte ens körkort :kocko![]()
ähhh, vi löser det..... hur länge ska man koka ägg???
/H

hållundan skrev:Jävlar sicken macka det blev.... Äggen åkte i 6 minuter typ, det var lagom... Nu ska jag plugga matte... Fan ni vet inte hur bra ni har det gubbar..... suck
![]()

hållundan skrev:Fan va gött!!!! (antar att jag med får hänga på):
Hmmm, skorpans hoj såg inte så farlig ut i går som den gör på avataren....... den va ganska påklädd....
min däremot.... helt blottade stackarn =)![]()

Skorpan skrev:storservice när vintern ändå e här,kollat ventilerna mm
den ser bättre ut nu-har inte orkat ta några nya kort,bara drivpaketet som ska bytas o lacka fälgarna så e hon med i matchen igen![]()
gött,då spikar vi det![]()

kanske lika bra ändå,vi kanske blir ståendes på vägen utan soppa annarsfogerty skrev:Jag kör ner, skorpan du kör hem![]()
![]()
![]()
// Fogerty

fluppen,klart man måste ta vara på sin kärestafluppen skrev:Värst va duktig du va då !!![]()
Jag ska me ta min....efter jag servat bilen renoverat huset fått ordnig i garaget osv osv...![]()
Skorpan skrev:kanske lika bra ändå,vi kanske blir ståendes på vägen utan soppa annars![]()
![]()
![]()
om du får upp luckan jafogerty skrev:Det e lugnt skorpan, jag lägger en bensindunk i bagagen bara vettu![]()
![]()
// F

Skorpan skrev:kanske lika bra ändå,vi kanske blir ståendes på vägen utan soppa annars![]()
![]()
![]()

|
|
Katalogen börjar ta form!
Stora Motorcykelkatalogen 2... |
|
|
KTM och Husqvarna återkallelser
Pressreleaser från KTM och ... |
|
|
Provkörning pågår: KTM 1390 Super Adventure S EVO
Vulkanen Teide vakar över o... |
|
|
Äventyr i Algeriet
I januari åker Allt om MC t... |
|
|
Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO
I ett maffigt bergsområde, ... |
|
|
Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO
I ett maffigt bergsområde, ... |
|
|
Lite fler live foton på KTM 1390 Super Adventure S EVO!
Direkt från Teneriffa! Förs... |
|
|
CIAO ITALIEN!
Pressrelease från KTM: ... |
|
|
Nu jobbar vi med Katalogen!
Idag startar vi det digra a... |
|
|
Nu jobbar vi med Katalogen!