hållundan
Emozione!
Hmmm, tål att tänkas på... Det är la fasen iofs närmre till helsingborg från halmstad än va det är till götet...

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
hållundan skrev:när kommer våren till halmstad??? De senaste dagarnas väder har ju vart bedrövligt? Är det såhär vintern ser ut här???: Usch!
/H
fogerty skrev:Jag hade ute hojen i lördags här i götet, det regna ju inte för en gångs skull. Spelade in en liten film med den nya kameran, på garageuppfarten dårå
. Lite torrgasning är kul, åååh den låter underbart
![]()
Längtar till våååååååååren!!
// fogerty
fluppen skrev:TJena !!!....det var ett tag sen man var aktiv här...vart dåligt nu sen man köpte huset...mkt at göra![]()
Fan...saknar också sommaren...har mekat med hojen idag I MITT GARAGEfan va gött det e med ett garage...köpt vertygstavla och lite nya verktyg nu, så nu e det lite ordning också..
![]()
För övrigt kan jag bara säg att solen skiner på mig och asfalten lackar pga av värmen som bara väntar att få bli körd på...och allt detta utanför mitt hus...Söndrum e för härligt![]()
Fan va man ljuger![]()
![]()
Hållundan: Hoppas du trivs i H_satd![]()
fogerty skrev:När blir det fest då fluppenVi göteborgare är sugna på att åka till sydligare breddgrader å ha lite skoj. Inte för att det var så varmt senast vi var nere
. denna gång blir det nog bil ner
![]()
// fogerty
fluppen skrev:Påminner/underhåller er igen om att det kommer komma mkt folk (mer med er) till HSTD sommar, dels för att uppleva vår fina stad och alla hojåkare men framför allt REJSEN !!
Jag kommer även att lägga upp en tråd här när det blir dags för lite hojåka på goa vägar i Halland (kommer snart)
Vi ses...![]()
hållundan skrev:vi kan ju lägga alla våra ateraljer i fogertys bagageutrymme...
![]()
hållundan skrev:vi kan ju lägga alla våra ateraljer i fogertys bagageutrymme...
![]()
fogerty skrev:Det var då fan vad du har vart inne i alla trådarMan kan faktiskt använda bagagen, bara att fälla sätet å lasta från det hållet istället
![]()
![]()
// fogerty
yepp,håller med fogertyfogerty skrev:När blir det fest då fluppenVi göteborgare är sugna på att åka till sydligare breddgrader å ha lite skoj. Inte för att det var så varmt senast vi var nere
. denna gång blir det nog bil ner
![]()
// fogerty
ok,vi siktar nånstans i slutet på januari dåfluppen skrev:Fest kommer !!! kom ner och väldgästa när ni vill![]()
Skorpan skrev:ok,vi siktar nånstans i slutet på januari då![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
storservice när vintern ändå e här,kollat ventilerna mmfluppen skrev:Bokat![]()
![]()
Fan har du gjort med bettan ?...hon ser ut att frysa ju![]()
klart du ska medhållundan skrev:Fan va gött!!!! (antar att jag med får hänga på):
Skorpan skrev:ok,vi siktar nånstans i slutet på januari då![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]() |
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026
Norton Motorcycles förbered... |
GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025
Honda var tillbaka i Biarri... |
|