Halmstad

hållundan skrev:
jo förvisso, men då hinner jag förhoppningsvis pilla liet på den under vintern så den blir nästan lika fin som din :hej

:hej

Vinter e till för att pilla ju :tuttar

Lika fin som min går inte, min är finast :squid

fluppen skrev:
Klart det blir mer åka av i år, såvida du inte ställer innan dess, men hus e det gott om :hej

O sluta kör offroad...va fan, skaffa cross då för helvete :crash

Puss kompis :slicka

Skulle ju ut o åka i helgen - Polman hade ju lovat gött väder - men vädret sög - blev rätt lack :kulspruta så jag ställde av :kocko :gråta

Offroad köper jag när jag blir gammal - det är ju häftigare och köra offrod med sporthoj än med grussprätt :whip

Vi syns i aulan sen..... :slicka

Och va fan....har du fyllt år utan att tala om det..........det är ju en given ursäkt för att bli full...... - att fylla år menar jag

Respect :Bugar :öl

Last edited:
Zid skrev:
Skulle ju ut o åka i helgen - Polman hade ju lovat gött väder - men vädret sög - blev rätt lack :kulspruta så jag ställde av :kocko :gråta

Offroad köper jag när jag blir gammal - det är ju häftigare och köra offrod med sporthoj än med grussprätt :whip

Vi syns i aulan sen..... :slicka

Och va fan....har du fyllt år utan att tala om det..........det är ju en given ursäkt för att bli full...... - att fylla år menar jag

Respect :Bugar :öl

Hinner inte supa.... :arsele Det blir party när vi kommit iordning i huset, du e bjuden ;)

denna blir det troligen,....

nån som har ett bra ställe att ha hojen på i närheten av östra lyckan???

vågar nog inte ha den ute sedan...eller?!

i vinter ska hon få sova i mitt garage hemma i götet, men när hon kommer ner hit.....

vågar man ha henne ute?

Last edited:
hållundan skrev:
denna blir det troligen,....

nån som har ett bra ställe att ha hojen på i närheten av östra lyckan???

vågar nog inte ha den ute sedan...eller?!

i vinter ska hon få sova i mitt garage hemma i götet, men när hon kommer ner hit.....

vågar man ha henne ute?

Ta min plats i Garaget vid Norra station (Radioplan) under hundringen per månad.

Nice Båge för övrigt....

Ring om du e sugen, 0707-948657 :banana

fluppen skrev:
Ta min plats i Garaget vid Norra station (Radioplan) under hundringen per månad.

Nice Båge för övrigt....

Ring om du e sugen, 0707-948657 :banana

Hur långt är det att knalla med stället från där jag bor till radioplan då??

finns ngt som kallas taxi killen =)
om man nu har pengar till det =)

skulle inte tro det student som man är...

Alla balubas kommer hamna hos försäkringsbolaget...

FAN VA GLAD JAG ÄR! Min nya hoj är så vacker...

:yoparty

hållundan skrev:
Hur långt är det att knalla med stället från där jag bor till radioplan då??

Tar max 5 minuter att knalla från centum (McDonald’s) till radioplan. Kan tänka mig att det tar ca 15-20 minuter :va att knalla från Östra lyckan till centrum.

Men har du bråttom så fixar det sig snabbt och lätt med en cykel :tummenupp

jo jag har ju cykel, det är la lugnt, men fasen, cykla en jäkla bit med stället.... Ser lustigt ut.... Jobbigt.... Å svettigt...

Hmm, ska ringa min hyresvärd å höra om det finns nått garage nånstans hos mig.......

:rock

hållundan skrev:
jo jag har ju cykel, det är la lugnt, men fasen, cykla en jäkla bit med stället.... Ser lustigt ut.... Jobbigt.... Å svettigt...

Hmm, ska ringa min hyresvärd å höra om det finns nått garage nånstans hos mig.......

:rock

He, he, ja det är klart, ser nog en aning puckat ut om du cyklar runt med stället på dig :hihi

- Men det det skyddar dig om du skulle råka klota på väg till hojen :tummenupp :lol

SirCastic skrev:
He, he, ja det är klart, ser nog en aning puckat ut om du cyklar runt med stället på dig :hihi

- Men det det skyddar dig om du skulle råka klota på väg till hojen :tummenupp :lol

Ha ha jefligt sant!!! :tummenupp.... Speciellt som alla bilförare kör i denna jäkla stan såå....

Nä, har skickat ett mail till hyrsevärden nu.... Får se vad dom svarar...

*/ ?>
Nyheter
Katalogen börjar ta form!

Stora Motorcykelkatalogen 2...

KTM och Husqvarna återkallelser

Pressreleaser från KTM och ...

Provkörning pågår: KTM 1390 Super Adventure S EVO

Vulkanen Teide vakar över o...

Äventyr i Algeriet

I januari åker Allt om MC t...

Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO

I ett maffigt bergsområde, ...

Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO

I ett maffigt bergsområde, ...

Lite fler live foton på KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Direkt från Teneriffa! Förs...

CIAO ITALIEN!

Pressrelease från KTM: ...

Nu jobbar vi med Katalogen!

Idag startar vi det digra a...

Nu jobbar vi med Katalogen!

Idag startar vi det digra a...

Back