Halmstad

hållundan skrev:
jo förvisso, men då hinner jag förhoppningsvis pilla liet på den under vintern så den blir nästan lika fin som din :hej

:hej

Vinter e till för att pilla ju :tuttar

Lika fin som min går inte, min är finast :squid

fluppen skrev:
Klart det blir mer åka av i år, såvida du inte ställer innan dess, men hus e det gott om :hej

O sluta kör offroad...va fan, skaffa cross då för helvete :crash

Puss kompis :slicka

Skulle ju ut o åka i helgen - Polman hade ju lovat gött väder - men vädret sög - blev rätt lack :kulspruta så jag ställde av :kocko :gråta

Offroad köper jag när jag blir gammal - det är ju häftigare och köra offrod med sporthoj än med grussprätt :whip

Vi syns i aulan sen..... :slicka

Och va fan....har du fyllt år utan att tala om det..........det är ju en given ursäkt för att bli full...... - att fylla år menar jag

Respect :Bugar :öl

Last edited:
Zid skrev:
Skulle ju ut o åka i helgen - Polman hade ju lovat gött väder - men vädret sög - blev rätt lack :kulspruta så jag ställde av :kocko :gråta

Offroad köper jag när jag blir gammal - det är ju häftigare och köra offrod med sporthoj än med grussprätt :whip

Vi syns i aulan sen..... :slicka

Och va fan....har du fyllt år utan att tala om det..........det är ju en given ursäkt för att bli full...... - att fylla år menar jag

Respect :Bugar :öl

Hinner inte supa.... :arsele Det blir party när vi kommit iordning i huset, du e bjuden ;)

denna blir det troligen,....

nån som har ett bra ställe att ha hojen på i närheten av östra lyckan???

vågar nog inte ha den ute sedan...eller?!

i vinter ska hon få sova i mitt garage hemma i götet, men när hon kommer ner hit.....

vågar man ha henne ute?

Last edited:
hållundan skrev:
denna blir det troligen,....

nån som har ett bra ställe att ha hojen på i närheten av östra lyckan???

vågar nog inte ha den ute sedan...eller?!

i vinter ska hon få sova i mitt garage hemma i götet, men när hon kommer ner hit.....

vågar man ha henne ute?

Ta min plats i Garaget vid Norra station (Radioplan) under hundringen per månad.

Nice Båge för övrigt....

Ring om du e sugen, 0707-948657 :banana

fluppen skrev:
Ta min plats i Garaget vid Norra station (Radioplan) under hundringen per månad.

Nice Båge för övrigt....

Ring om du e sugen, 0707-948657 :banana

Hur långt är det att knalla med stället från där jag bor till radioplan då??

finns ngt som kallas taxi killen =)
om man nu har pengar till det =)

skulle inte tro det student som man är...

Alla balubas kommer hamna hos försäkringsbolaget...

FAN VA GLAD JAG ÄR! Min nya hoj är så vacker...

:yoparty

hållundan skrev:
Hur långt är det att knalla med stället från där jag bor till radioplan då??

Tar max 5 minuter att knalla från centum (McDonald’s) till radioplan. Kan tänka mig att det tar ca 15-20 minuter :va att knalla från Östra lyckan till centrum.

Men har du bråttom så fixar det sig snabbt och lätt med en cykel :tummenupp

jo jag har ju cykel, det är la lugnt, men fasen, cykla en jäkla bit med stället.... Ser lustigt ut.... Jobbigt.... Å svettigt...

Hmm, ska ringa min hyresvärd å höra om det finns nått garage nånstans hos mig.......

:rock

hållundan skrev:
jo jag har ju cykel, det är la lugnt, men fasen, cykla en jäkla bit med stället.... Ser lustigt ut.... Jobbigt.... Å svettigt...

Hmm, ska ringa min hyresvärd å höra om det finns nått garage nånstans hos mig.......

:rock

He, he, ja det är klart, ser nog en aning puckat ut om du cyklar runt med stället på dig :hihi

- Men det det skyddar dig om du skulle råka klota på väg till hojen :tummenupp :lol

SirCastic skrev:
He, he, ja det är klart, ser nog en aning puckat ut om du cyklar runt med stället på dig :hihi

- Men det det skyddar dig om du skulle råka klota på väg till hojen :tummenupp :lol

Ha ha jefligt sant!!! :tummenupp.... Speciellt som alla bilförare kör i denna jäkla stan såå....

Nä, har skickat ett mail till hyrsevärden nu.... Får se vad dom svarar...

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman