Halmstad

Skorpan skrev:
klart du ska med :tummenupp
glöm inte ramlösan bara :lol :lol :lol

hahaha, nej det ska jag inte göra.... Hur skulle det se ut med en hållundan som e full? :va

Ähhh, nu drar jag mig från skolan, antar väl att ni är på ICq era rackare,...

/H

Skorpan skrev:
nääää,vi får allt lotta om det där eller jag vet........hållundan får köra :tummenupp :D :D :D

Dumsnut, han bor ju i halmstad nu ju. Vi gör så här, jag kör ner, hållundan kör oss hem och tar tåget tillbaka :D

@fogertys avatartext...

obesegrad förutom en gång.....ja vem var det som slog dig i pingpongen????

hmmm... det var motvind ju....

Jävlar sicken macka det blev.... Äggen åkte i 6 minuter typ, det var lagom... Nu ska jag plugga matte... Fan ni vet inte hur bra ni har det gubbar..... suck

:hej

hållundan skrev:
Jävlar sicken macka det blev.... Äggen åkte i 6 minuter typ, det var lagom... Nu ska jag plugga matte... Fan ni vet inte hur bra ni har det gubbar..... suck

:hej

Har vi det bra som jobbar å sliter hela dagarna så man är jättetrött när man kommer hem :rolleyes:

Nä du studentlivet e grymt enda fram tills det är dax för tenta, då får man plugga en vecka eller två, sen kan man glida i 1 månad till osv :7peta :D

// F

Joooo, det är väl så.... Nu först kom jag fanimej hem från pluggandet... Segt som as... Å tro fan att man sätter sig här oxå....

Nä, nu blir det snarklådan...

solong! :tomten

Ngn härifrån som var på 25års fest i Getinge i lördags?

hållundan skrev:
Fan va gött!!!! (antar att jag med får hänga på) :banana:

Hmmm, skorpans hoj såg inte så farlig ut i går som den gör på avataren....... den va ganska påklädd....

min däremot.... helt blottade stackarn =) :hej

Klart du ska me...du e ju för f*n Halmstadbo nu..inget snack om saken :tungan :fyllisar

Så du var hos skorpan och hälsa på ? trevligt.. :yoparty

Skorpan skrev:
storservice när vintern ändå e här,kollat ventilerna mm
den ser bättre ut nu-har inte orkat ta några nya kort,bara drivpaketet som ska bytas o lacka fälgarna så e hon med i matchen igen :tummenupp
gött,då spikar vi det :fyllisar

Värst va duktig du va då !! :4skrika

Jag ska me ta min....efter jag servat bilen renoverat huset fått ordnig i garaget osv osv... :va

fluppen skrev:
Värst va duktig du va då !! :4skrika

Jag ska me ta min....efter jag servat bilen renoverat huset fått ordnig i garaget osv osv... :va
fluppen,klart man måste ta vara på sin käresta :kär :tummenupp

Back