Halmstad

JoS skrev:
Kom tillbaka ! Vi måste ha någon som håller ner tempot på rörken! :rodnar Vi är för många som krashar när du inte håller igen tempot för oss andra! :D
Jag får väl komma och visa svartflaggen för er hulliganer!!

Jag kommer antagligen hem till Rörken den 28/7
och då får ni passa er, för då är chefen tillbaka ;)

Hallå kids..

Allt väl?
Jag har ju som sagt varit hos tjejen i Ulricehamn denna helgen å när jag skulle köra hem tänkte jag att eftersom klockan bara var sex och det var fint väder så kör jag väl en xtra runda.
Började med att dra in till jönköping för å se om man kunde hitta nån från jönköpning street maniacs eller vad dom hetar men jag mötte bara en R1:a och en sm men dom körde som fjantar... Jaja körde runt ca 1 timme och slangade runt i stan lite sen tog jag E4:an söderut å låg väl å pendlade i 180-190, lugnt å fint.
Wwwhhish sa det bara sen kom det en Audi S8 Galet fort å man e ju inte den som e sen... peta ner i fyran å vips va jag ifatt,, fan va fort den gick!! Låg jämsides med 270 på mätarn!! Han hängde iof inte med när jag öppnade å hade 302 på mätarn... Hehe :rock
Sen svängde jag in i Värnamo, tänkte se om nån va sugen på att åka lite galet men icke, tog en snabb sväng sen bar det mot ljungby. precis innan ljungby på E4:an får jag syn på en Ferrari 355... tänkte se vad den gick för men gubbenjäveln låg kvar i 130 trots att jag hetsade.. :mad:
Det var dött som graven i ljungby oxå så jag drog hem å här i stan såg jag inte en kotte ( vid 20.30 tiden ) så jag relaxade med ett par ordentliga stående slangåkningar på laholmsvägen....
Jobbar i veckan men på kvällarna blir det åka av.
Håll ögonen och öronen öppna....

Ha de

Silverryggen

20.30 var jag och mavve ute och skrapade puckar. jag såg en hel del hojar ute, bla goffy och tomten, men de var ute vid ca 18.30. räkna med att jag kommer jaga dig på laholmsvägen!! :squid

Var en sväng i halmstad i.....tror det var fredags för att få lite sol
och det fick man så det räckte och blev över. åkte hemåt (jkpg)
runt 17.00. Körde typ 20 min sen j...ar öppnade himlen sig.
fick plöja i 70 km/t ett stycke innan hällregnet minskade så att man såg vägen . Men inget ont som inte har nåt gott med sig,
nu fick jag chansen att testa nya regnstället innan det bär av till GP:t på sachsenring .

Bifogat

• mini.jpg
    mini.jpg
    46.3 KB · Visningar: 146
Re: Hallå kids..

Silverryggen skrev:
Allt väl?
Jag har ju som sagt varit hos tjejen i Ulricehamn denna helgen å när jag skulle köra hem tänkte jag att eftersom klockan bara var sex och det var fint väder så kör jag väl en xtra runda.
Började med att dra in till jönköping för å se om man kunde hitta nån från jönköpning street maniacs eller vad dom hetar men jag mötte bara en R1:a och en sm men dom körde som fjantar... Jaja körde runt ca 1 timme och slangade runt i stan lite sen tog jag E4:an söderut å låg väl å pendlade i 180-190, lugnt å fint.
Wwwhhish sa det bara sen kom det en Audi S8 Galet fort å man e ju inte den som e sen... peta ner i fyran å vips va jag ifatt,, fan va fort den gick!! Låg jämsides med 270 på mätarn!! Han hängde iof inte med när jag öppnade å hade 302 på mätarn... Hehe :rock
Sen svängde jag in i Värnamo, tänkte se om nån va sugen på att åka lite galet men icke, tog en snabb sväng sen bar det mot ljungby. precis innan ljungby på E4:an får jag syn på en Ferrari 355... tänkte se vad den gick för men gubbenjäveln låg kvar i 130 trots att jag hetsade.. :mad:
Det var dött som graven i ljungby oxå så jag drog hem å här i stan såg jag inte en kotte ( vid 20.30 tiden ) så jag relaxade med ett par ordentliga stående slangåkningar på laholmsvägen....
Jobbar i veckan men på kvällarna blir det åka av.
Håll ögonen och öronen öppna....

Ha de

Silverryggen

:rock :rock :rock :rock :rock :bow :bow :bow :bow :bow :tummenupp :tummenupp :tummenupp :tummenupp :tummenupp

Asylum_Nakaza skrev:
hehe... låter trevligt. du skulle hängt med idag. jag och 750RR körde runt i cirklar, runt och runt.. hahaha.. det såg riktigt bra ut fram mot kvällen!!

nästa gång får du följa med!! du skulle se mavve's knäpuckar nu!!! :bow

Synd att man inte kunde va me... :hej :(

Konstapeln...

Det var väl ingen här som stod med sin blåa retta på bron över E6(nissastigen) vid 3 idag. Tyckte regnr började på TAX eller TXA.
Hursomhelst hade han nog gjort nåt nyttigt för hojen stod själv å han satt i en av de 3 parkerade polisbilarna....
Hoppas du fick behålla kortet va det nu va du hade gjort.

Good luck..

Silverryggen

Re: Konstapeln...

Silverryggen skrev:
Det var väl ingen här som stod med sin blåa retta på bron över E6(nissastigen) vid 3 idag. Tyckte regnr började på TAX eller TXA.
Hursomhelst hade han nog gjort nåt nyttigt för hojen stod själv å han satt i en av de 3 parkerade polisbilarna....

Good luck..

Silverryggen

Han kanske bara kollade in klädseln i polisbilen ?? :D

Har det inte regnat i Halmstad idag ?? då kör man inte hoj ju... :fakta

Är det inte dax att dra ihop ett lattjo gäng som kör litta galet, och ut och köra ??? nu tog jag första steget...nu får nån annan säga tid, så får den tredje säg plats...

Re: Konstapeln...

Silverryggen skrev:

Good luck..

Silverryggen

Det måste vara den bärgaren kom med till Lasses garage. Den var skrapad på högersidan men såg annars inte så skadad ut.

tid och plats? 1800 vid lilla torg. jag ska leta upp nån stor parkering och skrapa puckar!! ska du me fluppen?

Asylum_Nakaza skrev:
tid och plats? 1800 vid lilla torg. jag ska leta upp nån stor parkering och skrapa puckar!! ska du me fluppen?
Skrapa puckarna på bana istället :rock

Har hört att falkenberg har öppet för allmänheten på onsdagkvällar,
Stämmer det och är det någon som vet var det kostar iså fall :confused:

Falkenberg...

13 Aug och 1 Okt är de enda träningarna som e kvar i år.
Hursomhelst kostar det 300 pistoler och man måste ha ryggskydd
körkort å försäkring...

Imorrn onsdag Kl. 18.00 Ska det köras galet, en runda runt stan
brukar bli lagom.. Samling som vanligt vid lilla torg.

Nån som e sugen på att dra upp till byholma nån helgda??

Silverryggen

affe_r1: idag skrapades det hej vilt. körde i 8-or och skrapade med vartannat knä. skrapade lite i korsningar och så.. såg väl lite knäppt ut... men jag tog det lugnt, vill inte se nått grus eller så.

Re: Falkenberg...

Silverryggen skrev:
13 Aug och 1 Okt är de enda träningarna som e kvar i år.
Hursomhelst kostar det 300 pistoler och man måste ha ryggskydd
körkort å försäkring...

Imorrn onsdag Kl. 18.00 Ska det köras galet, en runda runt stan
brukar bli lagom.. Samling som vanligt vid lilla torg.

Nån som e sugen på att dra upp till byholma nån helgda??

Silverryggen

Jag kommer till lillatorg kl 18, schysst :hej

Nyheter
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning

I samband med MotoGP-racing...

SMC med och höjer MC-säkerheten i Europa

Sveriges MotorCyklister (SM...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025

Nu är det klart att världen...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026