Halmstad

DET ÄR LÖSGRUS/OLJEGRUS PÅ VÄGEN FRÅN SIMLÅNGEN TILL TÖNNERSJÖ

för er som inte visste det...

det är också lös rullgrus på en väg ute vid haverdal, den vägen precis vid väderkvarnen.... jag har sett många sånna där grus-lagningar nu, de flesta lämnar inte efter sig rullgrus, men vissa gör det. VI GILLAR INTE RULL-GRUS-LAGNINAR!!!! :mad:

BYHOLMA...

På söndag eftermiddag drar vi upp till byholma för lite bus å lek samt en hel del stuntfilmning... Intreserade kan skriva upp sig här...
Återkommer med tid och plats..

Ha de

Re: BYHOLMA...

Silverryggen skrev:
På söndag eftermiddag drar vi upp till byholma för lite bus å lek samt en hel del stuntfilmning... Intreserade kan skriva upp sig här...
Återkommer med tid och plats..

Ha de

synd att man inte va hemma då... :(

Någon som ska upp till världsrekordförsöket i burnout på lördag? Vore trevligt att slippa köra ensam.

man skall vara där kl 15, och kl 16 börjar det roliga. Men det strulade till sig för mig, var tvungen att jobba över idag och hann således inte lägga om däck så jag kan tyvärr inte vara med.

Tobbe_N skrev:
man skall vara där kl 15, och kl 16 börjar det roliga. Men det strulade till sig för mig, var tvungen att jobba över idag och hann således inte lägga om däck så jag kan tyvärr inte vara med.

Det e okej...hoppar nog också..

LEDIG LÄGENHET

Okej..lite OT men ändå...

Min Lägenhet uthyres (första hand) omgående när jag fått tillgång ett hus som ev blir mitt denna månad.
Ligger på hantverksgatan 80 meter från stora torg.

Lägeheten är skitfin i bra standard (renoverad)

* Tvättmaskin och torktumlare.
* Öppen planlösning
* Bra hyresvärd och grannar
* 2:a
* 65 kvm
* 5200 kr / månad

Lägenhetan får bara överlåtas till folk i min umgängeskrets (får asså inte annonsera) och det är ju ni :rolleyes: :crash

Känner ni nån som vill ha hör av er här..

KRAV : att ni kan flytta in direkt när det behövs :fakta

Vassegoda :rock

Last edited:
Värsta draget på denna tråd nu ju !!!! :p

KÖRNING I HALMSTAD MED OMNEJD PÅ SÖNDAG. KL 13 VID SLOTTSPARKERINGEN :hej :hej :hej :hej

(vi får finbesök från götet :bow )

Last edited:
fluppen skrev:
Värsta draget på denna tråd nu ju !!!! :p

KÖRNING I HALMSTAD MED OMNEJD PÅ SÖNDAG. KL 13 VID SLOTTSPARKERINGEN :hej :hej :hej :hej

(vi får finbesök från götet :bow )
yepp,kommer o hälsar på galne fluppen - han får guida mej :tummenupp

snacka om att man hade tur i oturen idag - fick punka på hojen (lagad nu)
tur det var idag o inte på lördan för då hade det inte blivit av nån resa
nu fattas bara fint väder på söndag o så tjötar vi på fogerty att han ska med :4skrika :6surkart :Bugar

Halmstad skulle ju vara kul. Tack vare tjöt från skorpans sida så är sannolikheten att jag åker med nu 99% :D På ett villkor att ni inte kör ifrån mig :rodnar

// Fogerty

fogerty skrev:
Halmstad skulle ju vara kul. Tack vare tjöt från skorpans sida så är sannolikheten att jag åker med nu 99% :D På ett villkor att ni inte kör ifrån mig :rodnar

// Fogerty
du SKA med :fakta
om jag så ska sätta bogserlina på dej :fakta :fakta :fakta :rolleyes: :tummenupp

Sannolikheten har ökat till 99,3% nu tack vare :whip
Nu får du använda lite :whip :fakta på Underdog som sitter hemma och dricker vin, han måste ju också med :tummenupp

// F

fogerty skrev:
Sannolikheten har ökat till 99,3% nu tack vare :whip
Nu får du använda lite :whip :fakta på Underdog som sitter hemma och dricker vin, han måste ju också med :tummenupp

// F
har sagt till han oxå men om du ringer o jag ringer efteråt (så fortsätter vi såhär varannan gång hela kvällen) så kanske han ändrar sej :rock :rock :rock :rock :tummenupp

aiight..?
Får jag bara ordning på min "obalans" (odefinierat förekommandet skakande fenomen i främre ände av MC) så ska jag väl vara en av de uppdykande.

Skorpan: Har fått bekräftat att Blondie pratar skit och är en fjolla, känns bra.

//A.

UnderDOG skrev:
aiight..?
Får jag bara ordning på min "obalans" (odefinierat förekommandet skakande fenomen i främre ände av MC) så ska jag väl vara en av de uppdykande.

Skorpan: Har fått bekräftat att Blondie pratar skit och är en fjolla, känns bra.

//A.
balansera däcket o sen följer du med :fakta :fakta :fakta :fakta :fakta

Nyheter
Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon

Foto: Andreas Johansson ...

Custom Bike Show 2025

Den 7 juni var det åter dag...

Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...

Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar

Statistik från försäkringsb...

Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar

Trendbrott: Statistik från ...

BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

Back