Halmstad

fogerty skrev:
Fina bilder fluppen!! Ni fick med motarden till slut ja,hehe.

Jovisst har jag soppamätare men soppan tog slut vid 24 mil denna gång. Brukar ju räcka i 27, jag gillar att gambla lite, tur att skorpan va med så han kunde hämta sopp :D

Det här gör vi om nästa år, helt klart. Å då på sommarn, då finns det lite mer att titta på vid fikat :slicka :slicka

// F

Tackar..

Hehe...the gambler :cool:

kanske det finns en anledning till att det bara räckte 24 mil ? :rolleyes:

Ja...till sommaren blir det ju fler motarden att titta på :slicka :slicka :D :D :rolleyes:

fluppen skrev:
Och skorpan....BYT NU AVATAR !! :D

Nuvarande---------------> :crash

Blivande------------------> :squid
den bilden blev riktigt bra fluppen :tummenupp
snart så slår du kryptoniten på fingrarna både i sbk och ta kort :bow

Skorpan skrev:
snart så slår du kryptoniten på fingrarna både i sbk och ta kort.. fast bara i dina drömmar :bow

:p Rättade (se citatet). Du skrev ju aldrig klart meningen :brynad

Skorpan skrev:
snart så slår du kryptoniten på fingrarna både i sbk och ta kort :bow

Ja den bilden e fet !Hahahahaha...jag kan köra ifrån kryptoniten men inte fan ta bättre bilder :D :tummenupp

Fint väder !!!!!!

Nån som e på att köra en lite runda i eftermiddag ?
Typ kl 17...

Mange R-1000 kanske :hej ?

Nu...

Börjar jag bli sugen på att köra igen......
Har inte kasat på ett tag nu så det börjar rycka i gasnerven..
Ska till släggarpsbanan snart å åka sidovagnscross men ett VM ekipage... då lär man ju få åka...
Förresten är det nån som kan lära mig att köra på slangen???
Ha de gubbs...

Silverryggen

Re: Nu...

Silverryggen skrev:
Börjar jag bli sugen på att köra igen......
Har inte kasat på ett tag nu så det börjar rycka i gasnerven..
Ska till släggarpsbanan snart å åka sidovagnscross men ett VM ekipage... då lär man ju få åka...
Förresten är det nån som kan lära mig att köra på slangen???
Ha de gubbs...

Silverryggen

Ja kom igen damma av bettan och ut och lär dig slanga :D :D

Jag kan tänka mig att lära ut konsten att slanga :slicka :slicka :finger :brynad

Re: Re: Nu...

Originally posted by fluppen
Jag kan tänka mig att lära ut konsten att slanga :slicka :slicka :finger :brynad
MUAHAHAHA.. :D
Du slanga? Tss.. Varför fick vi inte se det sist ?
Håller du inne med saker som du inte har delat med dig till oss R.o.H:are :smasha :D

fluppen skrev:
Fint väder !!!!!!

Nån som e på att köra en lite runda i eftermiddag ?
Typ kl 17...

Mange R-1000 kanske :hej ?

Hade tänkt ge mig ut redan kl 16 men som vanligt när man planerar tidig hemgångi mitt yrke kukar det u totalt. Lastbilen som skulle hämtas i Ätran kl 13 var inte färdig förrän 15.30. Såg dock en blå R1 på vägen hem som wheelade på Wrangelsleden :rock Var det du Fluppen?? 17-tiden. Kom igen och erkänn dina talanger :tummenupp

Aldrig att fluppen kan slanga :D å ändå kör han ju blå r1, har hört att den är snabbast :fakta

När jag å Skorpan var nere från gbg så var han aldrig i närheten, till o med jag lyfte ju framhjulet nån gång :rock men värst var skorpan. Stackars packboxarna på den rettan :tummenupp

Fan va gott med :öl. Ska ta en till.....

//Fogerty

Det var värst var alla vaknade till när man erkänner sina spektakulära konster.... klart jag kan slanga...och ja Mange, det var jag på den blå rettan du såg.

Och fogerty...jag missade din wheelie, men det kan ju klart bero på att du låg bakom mig hela tiden och man ser ju inget i sidospeglarna när man ligger i en hög wheelie....

Och spirre...jag ville inte slanga då vi träffades pga alla kameror som var där....jag vill inte hamna på allas skrivbord som skrivbordsunderlägg, det är emot min religion.

I övrigt kan jag bara säga att jag är miljonär och äger ett harem.

Mvh Herr fluppen :whip

hahahhaha. ojojojojoj vilka bortförklaringar :D

Okej att jag låg bakom dig hela tiden och att du inte såg min miniwheelie men det faktum att jag låg bakom gör ju att jag hade väldigt bra uppsikt över en blå retta som gick på två hjul hela tiden :rock

Jag är inte miljonär men är släkt med Gustav Wasa :fakta

// Fogerty

fluppen:
kom ner till skaune idag (lördag).. Vi ska till knutstorp & sen leka lite... Så looooooovar jag att DV Kameran kommer att vara avstängd =)
hehe

fogerty skrev:
hahahhaha. ojojojojoj vilka bortförklaringar :D

Okej att jag låg bakom dig hela tiden och att du inte såg min miniwheelie men det faktum att jag låg bakom gör ju att jag hade väldigt bra uppsikt över en blå retta som gick på två hjul hela tiden :rock

Jag är inte miljonär men är släkt med Gustav Wasa :fakta

// Fogerty

du kanske hade synvilla...för det var ju bara ETT hjul i marken hela tiden...

hälsa Gustav :hej

spirre skrev:
fluppen:
kom ner till skaune idag (lördag).. Vi ska till knutstorp & sen leka lite... Så looooooovar jag att DV Kameran kommer att vara avstängd =)
hehe

tyvärr....så kan jag inte, mitt gashandtag har fått frostskador och kan inte vridas, annars hade jag kommit :squid

alla dessa bortförklaringar... :tummenupp

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...