Hallå kids..
Allt väl?
Jag har ju som sagt varit hos tjejen i Ulricehamn denna helgen å när jag skulle köra hem tänkte jag att eftersom klockan bara var sex och det var fint väder så kör jag väl en xtra runda.
Började med att dra in till jönköping för å se om man kunde hitta nån från jönköpning street maniacs eller vad dom hetar men jag mötte bara en R1:a och en sm men dom körde som fjantar... Jaja körde runt ca 1 timme och slangade runt i stan lite sen tog jag E4:an söderut å låg väl å pendlade i 180-190, lugnt å fint.
Wwwhhish sa det bara sen kom det en Audi S8 Galet fort å man e ju inte den som e sen... peta ner i fyran å vips va jag ifatt,, fan va fort den gick!! Låg jämsides med 270 på mätarn!! Han hängde iof inte med när jag öppnade å hade 302 på mätarn... Hehe
Sen svängde jag in i Värnamo, tänkte se om nån va sugen på att åka lite galet men icke, tog en snabb sväng sen bar det mot ljungby. precis innan ljungby på E4:an får jag syn på en Ferrari 355... tänkte se vad den gick för men gubbenjäveln låg kvar i 130 trots att jag hetsade..
Det var dött som graven i ljungby oxå så jag drog hem å här i stan såg jag inte en kotte ( vid 20.30 tiden ) så jag relaxade med ett par ordentliga stående slangåkningar på laholmsvägen....
Jobbar i veckan men på kvällarna blir det åka av.
Håll ögonen och öronen öppna....
Ha de
Silverryggen