Halmstad

Japp det har jag..

Om du missat det är det 0702-613899

Imorrn onsdag kör vi ett gäng vid 18.00 tiden, vi samlas vid lilla torg å sen blir det massor med bus å galna körningar, häng me!!
Änsålänge är det jag, goofy, tomten och JK.
Ju fler desto roligare..

Silverryggen

Re: Japp det har jag..

Silverryggen skrev:

Imorrn onsdag kör vi ett gäng vid 18.00 tiden, vi samlas vid lilla torg å sen blir det massor med bus å galna körningar, häng me!!
Ju fler desto roligare..

Silverryggen

Kl 18 ska jag lägga på minnet... lovar inget, men ska verkligen försöka :tummenupp

jag vågar inte köra med silverryggen och goffy, de är för snabba har jag hört....

fluppen: den kurviga vägen gick undan!! synd bara att vägen från åled är så dålig nu för tiden, den går annars undan rätt bra. jag ville köra om på flera ställen där fast precis när man får chansen vrider på för fullt... vad ska man göra då? inte kan jag köra om en R1:a... :bow föresten, det är det stödet som stod i mitt garage, jag säljer det osv...

nu ska ja gå och justera kedjeklappet. hörs kanske ikväll gubbar.

Asylum_Nakaza skrev:
jag vågar inte köra med silverryggen och goffy, de är för snabba har jag hört....

fluppen: den kurviga vägen gick undan!! synd bara att vägen från åled är så dålig nu för tiden, den går annars undan rätt bra. jag ville köra om på flera ställen där fast precis när man får chansen vrider på för fullt... vad ska man göra då? inte kan jag köra om en R1:a... :bow föresten, det är det stödet som stod i mitt garage, jag säljer det osv...

nu ska ja gå och justera kedjeklappet. hörs kanske ikväll gubbar.

Ja det gick bra..hehe rettor e omöjliga att köra om :fakta
Har redan depåstöd till hojen.

Vägen från åled e fun men opålitlig, därför tog jag det hyffsat lungt där.. :squid

Re: Japp det har jag..

Silverryggen skrev:

Ju fler desto roligare..

Silverryggen

missade det.... nu vid denna tid e det väl ingen mening att sticka ut och leta efter er.. :(

Nån som är med på att ut och köra en runda imorrn ?? på dagen asså.. vid 11:30 slottsparkeringen ?????

Kom igen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Det var en runda som hette duga...

men var tog du vägen knäkasa??? Du bara försvann ju. du missade den riktiga rundan å det var galna bakhjulsåkningar oxå
Jag fick till en hejdundrande stoppie på laholmsv. den galnaste hitills.. Jaja jobba imorrn så det blir ingen körning för min del. Till helgen ska jag hem till tjejen (ulricehamn) så då blir det heller inget.

Men kvällana nästa vecka ska det köras sönder saker och ting...

Ha det gubbs...

Silverryggen

Re: Det var en runda som hette duga...

Silverryggen skrev:
men var tog du vägen knäkasa??? Du bara försvann ju. du missade den riktiga rundan å det var galna bakhjulsåkningar oxå
Jag fick till en hejdundrande stoppie på laholmsv. den galnaste hitills.. Jaja jobba imorrn så det blir ingen körning för min del. Till helgen ska jag hem till tjejen (ulricehamn) så då blir det heller inget.

Men kvällana nästa vecka ska det köras sönder saker och ting...

Ha det gubbs...

Silverryggen

Knäkasa försvinner alltid när man kör :fakta

blir det nåt för nån annan imorrn eller ??

Det blir playan för mig imorgon... :bow
Jag höll på att svettas ihjäl när jag provkörde Ducce 999:an idag :fakta

Är förmodligen ute och puttrar, lite väl varmt för att slåss om 2 kvadrat i tylösand...

jag var tvungen att slå av på gasen hem. hade experimenterat med dämparna osv osv... kunde inte köra fort alls hem. skruvade tillbaka några till några inställningar som fungerar istället.

silverryggen: ja sa ju att jag hojen började vobbla i 250.. det har jag fixat nu. :tummenupp

Affe_R1 skrev:

Lägg av nu.... kör hoj istället :squid du får ändå inget ragg ändå :D :whip

Ska du köra ikväll ??

jaha... mkt snämg dert va på den här träden ikväll.... :öl jaha.. HSTAD e lika dött som vanligt.... :fakta
jaja,,, :rock

kaaan jag få lit hooolabaaaloo eller ??? NI KÖÖR dåligt :öl

fluppen skrev:
jaha... mkt snämg dert va på den här träden ikväll.... :öl jaha.. HSTAD e lika dött som vanligt.... :fakta
jaja,,, :rock

kaaan jag få lit hooolabaaaloo eller ??? NI KÖÖR dåligt :öl

oj... :rolleyes: .......... :zpy :zpy :zpy :zpy :zpy :zpy :rodnar

Affe_R1 skrev:
Kom tillbaka ! Vi måste ha någon som håller ner tempot på rörken! :rodnar Vi är för många som krashar när du inte håller igen tempot för oss andra! :D

fluppen: ska du inte med och öva lite knäskrap? jag och mavve körde runt i cirklar igår. det var riktigt trevligt, mavve fick dessutom i vänser knäpuck!! :tummenupp vi ska köra idag igen, men först är det stranden som gäller.. dvs ja lämnar mobilen i bilen. men skicka gärna sms om du vill me.

Asylum_Nakaza skrev:
fluppen: ska du inte med och öva lite knäskrap? jag och mavve körde runt i cirklar igår. det var riktigt trevligt, mavve fick dessutom i vänser knäpuck!! :tummenupp vi ska köra idag igen, men först är det stranden som gäller.. dvs ja lämnar mobilen i bilen. men skicka gärna sms om du vill me.

Hör av er när ni ska ut...men det blir inga cirklar för mig idag, var full igår :zpy

hehe... låter trevligt. du skulle hängt med idag. jag och 750RR körde runt i cirklar, runt och runt.. hahaha.. det såg riktigt bra ut fram mot kvällen!!

nästa gång får du följa med!! du skulle se mavve's knäpuckar nu!!! :bow

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...