Mattiaz
Värmlandspöjk
kajlyl skrev:Det brukar väl bli utskällning eller böter.... inte båda det e ju överdrivet![]()
Eller så kan de inte göra 2 saker samtidigt

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
kajlyl skrev:Det brukar väl bli utskällning eller böter.... inte båda det e ju överdrivet![]()
McB skrev:Bra att du insåg riskerna som medföljer ett smitningsförsök. Om man inte är 110% säker på att komma undan utan att riskera sitt eget och andras liv, så ska man stanna. Bra.![]()
McB skrev:En mes? Varför det? Att man kör sporthoj innebär inte att man måste köra ifrån polisen varje gång man ser dem.
Lasker skrev:Känn dig inte som en mes det är manligt och smart att stanna![]()
Out_Spinner skrev:Synd det där. Men man får ta sånt. Vad kör du för hoj?
Hårding skrev:cilvilBMWbums med rödsvart gore-tex ställ och vit störtkruka brukar åka runt och haffa folk mellan kungsör och arboga...han har satt dit min bror, min svåger samt att jag själv åkt dit för fortkörning på den sträckan...nu för tiden håller jag mig alltid efter lagen på den sträckan...
Gixxer 1000 skrev:Tur för dig att du inte provade att köra ifrån honom, han är gammal i gemet och kör fort. Dessutom är han nog rätt sugen på att jaga igen om tillfälle ges efter att ha varit kriminalare ett par år.
Silverblade skrev:Tråkigt att höra!! Klokt att inte dra, man vet aldrig när man klotar men en flykt från snuten ökar ju risken rejält!
Som västeråsare har jag såklart några frågor:
Var blev du stoppad någonstans?
Vilken färg var det på hojjen sa du?
![]()
![]()
---------------------
Lasker skrev:Känn dig inte som en mes det är manligt och smart att stanna![]()
Hagster skrev:Röd BMWhoj med packväskor låter som hojen som uppkörningsgubbarna kör på, vet att min uppkörningsgubbe åkte på en röd BMW modell stor och det är väl lika för alla i landet?
Dessutom gnällde han över bmwn och sa att han saknade sin Yamma som han hade förra året.![]()
rallyanders skrev:Det e bara att dra ifrån polisen! De har inte en chans!!!
amlin skrev:Senast jag själv blev stoppad och då också av me lappen var det ingen föreläsning alls. Det enda dem sa var, detta är en rutin kontroll, får jag kolla på körkortet,(tydligen hade dem kört laser från skogen så varken jag eller mina 3 kompisar hade sett dem och hade då inte en chans o sakt in) sen sa dem hur fort jag hade kört, och sen så fick jag bötern, och sedan pappret om länsstyrelsen=att mitt körkort blivit indraget osv.. Sen var det bara att åka, hade ändå kört 137 på 90 väg då.. Dem inser kanske också att när man väl blivit av me lappen så inser nog föraren själv att han gjort något fel och dem inte behöver gå på en i ett sådant läge med deras föreläsningar. Men det är väl en annan sak kanske eftersom det bara gällde böter i ditt fall. Snart e kortet tillbaka.. sååå sköönt..![]()
rallyanders skrev:Det e bara att dra ifrån polisen! De har inte en chans!!!
rallyanders skrev:Det e klart att du ska dra polisen!!! Varför stanna och lämna ifrån sig körkortet???
rallyanders skrev:Det e bara bögar som stannar!!!
Nr:18 skrev:Med tanke på dina tidigare beskrivningar är jag varken förvånad eller ledsen å dina vägnar. Du ska vara glad att det bara kostade pengar och inte ditt liv.....
Pissmyran skrev:Varför tycker så många att det är så häftigt att inte våga stå för vad man gjort?
Bandit600 skrev:Du har nog missupfattat syftet lite, eller rättare sagt en hel de. Det handlar inte om att smita för smitandets skull. Det handlar ju om att in i det sista slippa bli av med körkortet. bmwjohan stannade för han kunde ta sitt straff, eftersom det bara handlade om pengar.
Om jag 1; skulle åka för fort (har jag aaaaaldrig gjort) och 2; skulle får snutjag och 3; visste att jag skulle bli av med lappen och 4; hade möjlighet att dra snuten och 5; gjorde det, så skulle det inte göra mig så mycket att i efterhand berätta för den snuten det var att det var jag som dragit honom, alltså efter att han gjort sig av med bevismaterialet.
Vi skulle nog kunna ha en givande diskussion om fortkörning, och jag skulle kunna som person stå för det. Men jag vill fan inte bli av med lappen.
Är vi med i matchen eller på läktaren?
Bandit600 skrev:Du har nog missupfattat syftet lite, eller rättare sagt en hel de. Det handlar inte om att smita för smitandets skull. Det handlar ju om att in i det sista slippa bli av med körkortet. bmwjohan stannade för han kunde ta sitt straff, eftersom det bara handlade om pengar.
Om jag 1; skulle åka för fort (har jag aaaaaldrig gjort) och 2; skulle får snutjag och 3; visste att jag skulle bli av med lappen och 4; hade möjlighet att dra snuten och 5; gjorde det, så skulle det inte göra mig så mycket att i efterhand berätta för den snuten det var att det var jag som dragit honom, alltså efter att han gjort sig av med bevismaterialet.
Vi skulle nog kunna ha en givande diskussion om fortkörning, och jag skulle kunna som person stå för det. Men jag vill fan inte bli av med lappen.
Är vi med i matchen eller på läktaren?
bmwjohan skrev:2: han hade en helt ny bmw 1100 sportmodell hoj, en sån där med 130 hk ca. en sån är mycket snabbare än min hoj + att han är bättre på att köra.
Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma
När en hojfirma i Tombolo i... |
|
Äldre än en gentleman
Vi har fotograferat en 100 ... |
|
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |