Hade en svensk gjort detta?

Nyteknik

Bannad
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Skeppshult damcykel
"Så typiskt", tänker jag när jag läser varifrån kvinnan som DN skriver om idag härstammar. För hade verkligen Fru Bergkvist i Falun kunnat göra samma sak? Har människor i Makedonien och liknande länder (jag vet hur det låter) en förkärlek för det makabra?

Frun spolade ner mannen i toaletten
En kvinna i Tyskland som dödade sin man spolade ner delar av honom i toaletten, avslöjade tyska myndigheter på tisdagen. Det är ännu inte klarlagt hur mannen dog. Barnen anmälde före jul sin far försvunnen, berättar Reuters. De uppgav för polisen att föräldrarnas äktenskap var fyllt av hat och att kvinnan tidigare hade försökt att förgifta maken. Kvinnan, som kommer från Makedonien, ska ha slängt de största delarna av mannens kropp i en sophink som senare tömdes vid en förbränningsanläggning. Hittills är de enda fysiska beläggen för nedspolningen spår av den 58-årige mannens blod i familjens toalett.

www.dn.se

Det finns väl sjuka personer i alla samhällen men efter att ha spenderat en del tid i balkanområdet så¨har iaf jag den uppfattningen att de har en väldigt annorlunda syn på var gränserna går.

Kanske är det bara vi svenskar som är ovanligt lugna, sansade och skonade från hemskheter i uppväxten? Det är ju bara att se på de senaste krigen där nere så får man en hint om hur de resonerar i olika frågor...

Det är väl bara några månader sedan nån svennebanan hade gömt sin mördade fru inuti oljepannan i källaren?

Det är väl bara några månader sedan nån svennebanan hade gömt sin mördade fru inuti oljepannan i källaren?

Och det var ju nån som dödade sina tre nyfödda barn och frös in dem. Så man måste nog inte komma från nån annanstans för att fattas några skruvar och bultar.

Och det var ju nån som dödade sina tre nyfödda barn och frös in dem. Så man måste nog inte komma från nån annanstans för att fattas några skruvar och bultar.

Ska man vara lite krass tror jag nog de flesta av oss skulle få en smula panik om vi plötsligt kom på oss själva med att sitta med sambons/frugans/mannens eller barnens döda kroppar hemma på vardagsrumsgolvet och inser att det nog är en bra idé att göra sig av med denna om vi vill slippa skaka galler de närmaste decenniet..

Alla som redan har en bra(bättre än toaletter, sjödumpning och oljepannor) och "icke stötande" plan på hur ni ska göra er av med döda kroppar kan räcka upp en hand!

Nån?

Ska man vara lite krass tror jag nog de flesta av oss skulle få en smula panik om vi plötsligt kom på oss själva med att sitta med sambons/frugans/mannens eller barnens döda kroppar hemma på vardagsrumsgolvet och inser att det nog är en bra idé att göra sig av med denna om vi vill slippa skaka galler de närmaste decenniet..

Alla som redan har en bra(bättre än toaletter, sjödumpning och oljepannor) och "icke stötande" plan på hur ni ska göra er av med döda kroppar kan räcka upp en hand!

Nån?
Första barnet, kanske, men de andra..? Om man faktiskt har kvävt sitt barn och stoppat kroppen i frysen, borde man kanske fundera på om man verkligen borde skaffa fler istället för att fundera ut var man ska gömma nästa.. :3freak

Men som sagt, sjuka människor finns nog i alla länder.

Första barnet, kanske, men de andra..? Om man faktiskt har kvävt sitt barn och stoppat kroppen i frysen, borde man kanske fundera på om man verkligen borde skaffa fler istället för att fundera ut var man ska gömma nästa.. :3freak

Fast eftersom hon redan tyckte frysen funkade så bra för första ungen var det ju bara att fortsätta?

Ett nyfött barn väger ju bara 3-4 kilo och själv plockade jag nyss ut ca 1kilo köttfärs och det upptog knappt en femtedels hylla... Alltså får det plats minst två barn per hylla vilket ger i runda slängar rätt många ungar innan man måste göra avkall på plats för pommes och fiskpinnar...

Fast eftersom hon redan tyckte frysen funkade så bra för första ungen var det ju bara att fortsätta?

Ett nyfött barn väger ju bara 3-4 kilo och själv plockade jag nyss ut ca 1kilo köttfärs och det upptog knappt en femtedels hylla... Alltså får det plats minst två barn per hylla vilket ger i runda slängar rätt många ungar innan man måste göra avkall på plats för pommes och fiskpinnar...

"Hur är det med dina ungarna, det var ett tag sedan man såg dom små liven!?
-Mjao, lite frostiga relationer just nu..."

:hihi

"Hur är det med dina ungarna, det var ett tag sedan man såg dom små liven!?
-Mjao, lite frostiga relationer just nu..."

:hihi

:rofl

Tänkte inte så mycket på utrymmet, utan mer på om hon själv inte insåg att hon nog aldrig skulle få Årets-mamma-plaketten, och att hon kanske borde skaffa p-piller istället för fler barn.. Vad kallas det nu igen.. ? Jo, just det, lär dig av dina misstag.. :gnissla

Last edited:
Om det är varmt i lyan en het sommar kan man ju ta fram barnen och ha dom på tining i soffan en liten stund när det är som hetast på dagen. Så kan man även passa på att njuta av att ha hela familjen samlad igen!

Ha ha, vilken störd tråd :rofl

Om det är varmt i lyan en het sommar kan man ju ta fram barnen och ha dom på tining i soffan en liten stund när det är som hetast på dagen. Så kan man även passa på att njuta av att ha hela familjen samlad igen!

Förutom farsan som kanske är nedspolad i toaletten :rolleyes:

Last edited:
Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma