BusAnna
ہمیشہ آخ
Dödsstraff brukar förespråkas av white trash och av hard core konservativa. Det är ytterst sällan jag spelar på samma planhalva som nån av dem så nej tack till dödsstraff .
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Dödsstraff brukar förespråkas av white trash och av hard core konservativa. Det är ytterst sällan jag spelar på samma planhalva som nån av dem så nej tack till dödsstraff .

Så du menar att du är en av dom som avviker från mängden?![]()

Äter du kebab då?

Dödsstraff brukar förespråkas av white trash och av hard core konservativa.

Hur vet du det?![]()
Hur vet du det?![]()

Nej. Är det ett dödsstraff att behöva äta kebab?![]()
Själv vill jag bara att planeten rensas på avskum och då är dödsstraff den enda vägen ...
Det Anna inte verkar förstå är att man kan ha en åsikt även om andra mer eller mindre suspekta grupper av människor råkar ha samma åsikt i just detta ämnet.
Att avstå från en åsikt bara pga det är ju väldigt infantilt om du frågar mig.
Ja, på pizzerian i Bandhagen.
Det är nog en önskan de flesta delar. Men, vem avgör vem som är avskum? Hur många misstag kan man acceptera? Hur många oskyldiga kan man råka avrätta i processen och ändå känna att man gjort rätt?
Det är nog en önskan de flesta delar. Men, vem avgör vem som är avskum? Hur många misstag kan man acceptera? Hur många oskyldiga kan man råka avrätta i processen och ändå känna att man gjort rätt?
Vi måste acceptera oskyldiga offer, hellre tio oskyldiga huvuden som rullar än att en kollaboratör, kontrarevolutionär eller folkfiende går lös.
//N Jezjov
Själv vill jag bara att planeten rensas på avskum och då är dödsstraff den enda vägen för att nå resultat.
Vi måste acceptera oskyldiga offer, hellre tio oskyldiga huvuden som rullar än att en kollaboratör, kontrarevolutionär eller folkfiende går lös.
//N Jezjov
Både billigare och mer humant att låta dom ruttna i fängelse än dödsstraff, så svar nej.
(väljer att lägga min fokus på samhället och dess bästa, inte på terroristen / oskyldigt dömda)
|
|
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”
På MC-mässan i vintras anor... |
|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |
|
|
En dag på dragstrippen
Efter att ha varit aktiv so... |