H-D åkare

• Thread starter Thread starter peppureikä
  • Start date Start date
Status
Ej öppen för fler svar.

peppureikä

Guest
Ärligt killar ..... när vi blir äldre...det finns bara H-D för oss...eller hur..??

UKE skrev:
Ärligt killar ..... när vi blir äldre...det finns bara H-D för oss...eller hur..??
om man e mellan 40-50 o villl åka sporthoj e d ok ...men för eller senare kommer ålder tar sin rätt,,,!!!

UKE skrev:
är du full eller?? hd är ingen hoj, det är hälften av en jobbig sjukdomstillstånd, ADHD. that's it that's that. jag ska åka sporthoj tills jag inte får över benet över sadeln, den dagen jag inte får över benet. då är det färdigåkt. inte fasen förnedrar jag mig på en hårig parkinsson ivf.

:3freak

hej

crashtestdummy skrev:
är du full eller?? hd är ingen hoj, det är hälften av en jobbig sjukdomstillstånd, ADHD. that's it that's that. jag ska åka sporthoj tills jag inte får över benet över sadeln, den dagen jag inte får över benet. då är det färdigåkt. inte fasen förnedrar jag mig på en hårig parkinsson ivf.

jepp, några öl har jag tagit men d spelar ingen roll , h-d är alltid h-d , speciellt om man e med nån klubb....fattar d....???

UKE skrev:

Tacka fan för att man måste ha en Harley :)
ibland alla andra cyklar, för har man Harley har man glada dagar :)
detta sagt av en varelse som kan vara morfar-farfar åt 95%
åt alla på detta forum :)
Cheers
Fikkin' Fred :yoparty

crashtestdummy skrev:

hur gammal e du ???

IlDuce skrev:
Tacka fan för att man måste ha en Harley :)
ibland alla andra cyklar, för har man Harley har man glada dagar :)
detta sagt av en varelse som kan vara morfar-farfar åt 95%
åt alla på detta forum :)
Cheers
Fikkin' Fred :yoparty
heja Harley!!!!!!!!

Den här bilden har varit med förr, men jag tyckte den passade bra här.

Bifogat

• hd.jpg
    hd.jpg
    17.6 KB · Visningar: 119
UKE skrev:
jag e 45 o åker sporthoj , men när jag blir äldre e det H-D som gäller ....LJUDET!!!!!

Ljudet? Har ju gått inflation i glidartwinljudet. Varenda jäkel ska ju ha en sån där maskin och bluddra omkring med. En riktig twin låter inte riktigt bra förräns varvräknaren passerat 8k.

Edit: Jag säger bara en sak: STÖTSTÄNGER!? På en hoj? :pannkyss

Tiger302 skrev:
Ljudet? Har ju gått inflation i glidartwinljudet. Varenda jäkel ska ju ha en sån där maskin och bluddra omkring med. En riktig twin låter inte riktigt bra förräns varvräknaren passerat 8k.
ok, det tycker du , har du kört H-D nån gång???? Du kanske vet allt om H-D????

UKE skrev:
hur gammal e du ???
jag skojade lite. men det framgick kanske inte. alla hojar har sin charm. när jag blir gamal så ska jag dock ha något coolt, INTE HD, det blir en Indian eller Norton, kanske tom en MV agusta. hd känns mest som tröjer och dekaler

UKE skrev:
ok, det tycker du , har du kört H-D nån gång???? Du kanske vet allt om H-D????
jag e faktiskt 45 år o har haft mc-kort 27 år !!!! har haft alla möjliga hojar ...så kom inte här o tala om hur hojarna ska låta !!! jag har kört hoj hela mitt liv ,,, pojken.......så åk hem o ät Mammas köttbullar!!!

Tjaa.. Så länge man inte kör ngn übertöntig jävla japsglidare eller annat wannabie-skit, så är det ju ok med glidare! HD is the shit...
Men att köpa en suzukiglidare, det är fan värre än att köpa en mazda miata när man skaffar "Sportbil"....

crashtestdummy skrev:
jag skojade lite. men det framgick kanske inte. alla hojar har sin charm. när jag blir gamal så ska jag dock ha något coolt, INTE HD, det blir en Indian eller Norton, kanske tom en MV agusta. hd känns mest som tröjer och dekaler
Ta inte illa upp precis som du så skojade jag lite..du vet efter några bärs kan vad som helst hända !!

UKE skrev:
jag e faktiskt 45 år o har haft mc-kort 27 år !!!! har haft alla möjliga hojar ...så kom inte här o tala om hur hojarna ska låta !!! jag har kört hoj hela mitt liv ,,, pojken.......så åk hem o ät Mammas köttbullar!!!
skål på dig... känner du dig lite provokativ ikväll lilla gubben.? gå ut och sparka på lyktstolpar nu så känner du dig säkert ung igen. :tungan

crashtestdummy skrev:

Aj fan
om man redan åker och har Ducati,Norton,FN,HVA,Kawasaki,Harley,Guzzi
hur gör man då???
är man slut för att man är över 40

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey