-PLASTMISSIL-
Guest
Störtlöjligt att lämna Sverige under den finaste årstidenBiturbo skrev:Jobbar i Mexico, USA, Canada, Vanezulea, Colombia och Brazilien också.. Kommer (kanske) hem till svedala lagomt till våren..

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Störtlöjligt att lämna Sverige under den finaste årstidenBiturbo skrev:Jobbar i Mexico, USA, Canada, Vanezulea, Colombia och Brazilien också.. Kommer (kanske) hem till svedala lagomt till våren..
Biturbo skrev:Nix pix.. Låg och läste och lyssnade på regnet den tiden, serru.. Riktigt mysigt faktiskt.. Kan rekomenderas istället för att ränna ute halva nätterna![]()
![]()
-PLASTMISSIL- skrev:Störtlöjligt att lämna Sverige under den finaste årstiden![]()
Kakan skrev:mmmmeeennnn jag var ju på väg hem då juvissa jobbar i ställe för ligga hemma och läsa
![]()
Biturbo skrev:Mm.. Skyll på det.. DU var säkert ute å slarvade!
Lilla_Tingeling skrev:Det känns verkligen som att det e höst ute. Grått och tungt väder. Och dessa hemska kvällar när det blir mörkt allt tidigare. Känns tungt!![]()
Allra helst när vi inte haft nån riktig sommar...
Är det fler än jag som känner så? Eller e det bara jag som inbillar mig att det känns höstigt...
Pratade med en vän i Stockholm tidigare ikväll.Och där var det mörkt ute redan vid 21tiden. Regnet öste ner och det var kallt...![]()
Så jäkla deprimerande!!!![]()
// Lena
I så fall så hoppas jag att den är hård och kall, inte varm och mild.skoteridioten skrev:Det finns en gud..![]()
![]()
Håller med, helt klart årstiden med bästa känslan. När naturen börjar gå över i gult och rött och det är helt legalt att bara slappna av och mysa.-PLASTMISSIL- skrev:Jag bara älskar hösten,fyy va mysit![]()
Orca69 skrev:Håller med, helt klart årstiden med bästa känslan. När naturen börjar gå över i gult och rött och det är helt legalt att bara slappna av och mysa.
Men än är det ett tag kvar, ca24 grader i luften här nu.
Däremot hoppas jag på snö i år, saknades i fjol, bara en massa regn och slask. Nä så fort löven på backen går över i brunt ska snön falla och sen ligga till våren.
Jaa, tänk så härligt att få tända lite ljus och få avnjuta varmt te på kvällarnaOrca69 skrev:Håller med, helt klart årstiden med bästa känslan. När naturen börjar gå över i gult och rött och det är helt legalt att bara slappna av och mysa.
Men än är det ett tag kvar, ca24 grader i luften här nu.
Däremot hoppas jag på snö i år, saknades i fjol, bara en massa regn och slask. Nä så fort löven på backen går över i brunt ska snön falla och sen ligga till våren.
Kakan skrev:Men tänkt dej 2 meter med härlig finnnnnn vit snö![]()
Jag slappar också på sommaren men på hösten slappnar jag avGustav1 skrev:Inget illa menat, men jag förstår mig inte på såna som resonerar som du.
Jag hatar hösten! Det blir kallt, mörkt och vintern närmar sig. BLÄÄÄ!
Slappar gör man väl på sommaren?
Exakt-PLASTMISSIL- skrev:Jaa, tänk så härligt att få tända lite ljus och få avnjuta varmt te på kvällarna
-PLASTMISSIL- skrev:Jaa, tänk så härligt att få tända lite ljus och få avnjuta varmt te på kvällarna![]()
Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma
När en hojfirma i Tombolo i... |
|
Äldre än en gentleman
Vi har fotograferat en 100 ... |
|
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |