Höstkänslor!

Hatar också hösten och vintern, blir bara deprimerad. Visst det är kul med snö, men det räcker med 3-4 veckor inte månader!! :4skrika
Men det finns ju positiva saker med hösten också...
Som mysiga hemma kvällar framför tv:n, varma filtar och choklad. :tummenupp Man kan sova bort hela dagar utan att få dåligt samvete som på sommaren när det är fint väder. Hm... kanske skulle gå i ide helt enkelt... så då har vi löst det problemet! Go natt!

Va f-n ,,,Vinter :confused: ??? Sensommar möjligen Jag badade straxt utanför Svartlöga i söndags :kocko ..... efter 3 dje doppet kändes det rätt ok! (efter det första doppet kunde man forfarande se avtrycket av mig i vattnet när jag stod på berget efter ,snabbt gick det ) Så det är fortfarande ca 2 cm värme kvar i Östersjön ( OBS relativt mått) :crash

För övrigt håller jag med Galna hondan, ska det vara vinter ,så ska den vara ordentlig och inge dj---a halvmessyr med regn å slask utan ca 5-10 grader snö och kallt upp till arschlet, så man kan bräda eller skotra sig ordentligt!

Madhonda skrev:
Jo...förvisso...men då ska det vara riktig snö...kall o vit...inge jävla mittemellan blask...!!! :3freak

:)

Håller med dig! Vintern ska vara vit och kall. Inge plusgrader och slask. Nää, lagom många minusgrader och en massa fin vit snö. :tummenupp
Då kan vintern va riktigt mysig...

// Lena

Madhonda skrev:
Jo...förvisso...men då ska det vara riktig snö...kall o vit...inge jävla mittemellan blask...!!! :3freak

:)

japp japp inte denna blöta sörja vi oftst har här nere i elstockholmo utan norrlänsk vinter mmmmmm de är redig snö de :lol

Kakan skrev:
japp japp inte denna blöta sörja vi oftst har här nere i elstockholmo utan norrlänsk vinter mmmmmm de är redig snö de :lol
Vi som är i från Hälsingland är ju som sagt van vid massor av snö..och så har vi ju den bästa baken :)

I nio fall av tio suger vintern i Stockholm fett... Det händer att det är kallt nog att det fryser på men blasket är verkligen helt värdelöst..

Vintern med tillbehör är en av de få grejerna jag kommer att sakna... :gnissla

Biturbo skrev:
I nio fall av tio suger vintern i Stockholm fett... Det händer att det är kallt nog att det fryser på men blasket är verkligen helt värdelöst..

Vintern med tillbehör är en av de få grejerna jag kommer att sakna... :gnissla

Det är alltid kul med snö i stockholm,
det ni inte fattar är att HELA övriga landet bara skrattar åt er
när man ser bilarna kasa ner för backarna på nyheterna :hihi

MattE. skrev:

Hörrö du! Blanda inte in mig i stockholmarnas oförmåga att köra bil.... :fatta!

-PLASTMISSIL- skrev:
Vi som är i från Hälsingland är ju som sagt van vid massor av snö..och så har vi ju den bästa baken :)

:tummenupp Precis...massa härlig vit snö som ligger där den ska, inte nå onödigt slask utan man kan åka upp till baken och åka slalom mmmmm hä ä grejor det :)

MattE. skrev:

:lol japp jag har lika kul varje år för alla ser lika förvånade ut....snö kommer VARJE vinter men hmmmm fast de verkar inte så när visssa envissas med att köra med sommar däck :lol Fast detta gäller inte alla i sthlm....

MattE. skrev:

Lika roligt som när man hälsar på släkten där "himma" och ser hur skåningarna klarar av snön eller?

Back