Hörni tatueringspojkar/flickor!

Nej. Du kommer ångra dig och det kommer att bli problem att skaffa jobb och andra viktiga saker. Sätt den nånstans där du kan dölja den, inte på ett sånt synligt ställe som i ansiktet.

Olof Eriksson skrev:
Jag funderar på en tatuering i stil med den på bilden som jag photoshoppat ihop :P

Då är frågan, hur vettigt är det? Tips å råd?
Eftersom jag tävlar på hoj så lär jag ju ska medicinskt undersökas med alla modeller, så då undrar jag om myten (?) att man inte kan rönkas stämmer?
Hur kommer denna se ut om 20 år?
Hur går det att ta bort? Blir det märken?

Bara fylla på om ni har mer info eller trådar jag missat!

Pappskalle :fatta!
Skaffa vanlig airbrush tatueriing först o kolla dig i spegeln o gå runt med den ett par veckor så får du väll se hur coolt det verkar...

Det verkar väl vara en utMärkt idé! :tummenupp
Matcha gärna garderoben också.
Svartvita tvärrandiga kläder passar perfekt!
:rolleyes:

morecore skrev:
I min kompiskrets är det nästan naturligt att ha tattuering, då många är konstnärer själva, och även jag håller på med konst i alla slag.
Vissa ser kroppen som en tavla man vill snygga till.

Men självklart, det finns otroligt många som har tattuering som har dåligt självförtroende. Men du ser oftast på avstånd om människan har det ändå.
Typ grabbar i fristadsjacka och kepsen högt upp.

Jag brukar relatera till människor som snusar, man börjar av samma orsak i princip!

he he,,,
pratar vi SM i fördomar här eller?
du ser på fullt allvar på avstånd om en människa har dåligt självförtroende.
dessa människor med dåligt självförtroende har enligt dig fristadsjacka, kepsen högt upp och en snus under läppen.

snälla du,,,stanna där uppe!

/P

Nyteknik skrev:
Onanerar du ansiktet/kinden? :va
Tur att det inte bara var jag som tänkte på det..hahaha :tomten

Tatuera i nyllet är ingen bra idé..har sett många borttagningsjobb och de är fulare än själva tatueringen..
Så illa ställt kan det väl inte vara med ansiktet ditt ;)

Lycka till med vad du gör :tummenupp

hittar du en seriös tatuerare som gör de på dig så visst kör på. glöm inte lägga upp bilderna här sen så jag får mig ett gott skratt :tummenupp

Mark skrev:
Majoriteten här säger tummen ner. Det är inte för att dom tror sig bli avis på dig, utan för att det är just en väldigt speciell/dum sak att göra.

tror inte heller att de är så lätt att hitta nån som vill göra en tattoo i nyllet. Inte heller på händerna.

Hur blir en tattoo efter att man har fått sig en riktigt fet finne i/på den? :gnissla

Tatuerare som betraktar sig själva som seriösa rör inte ansikte, händer eller "under suspensoaren". Det kan vara tänkvärt om du hittar någon som erbjuder sig att göra jobbet.
Finnar i tatueringen har jag faktiskt fått ett par gånger, men inga jättar. Då har jag varit noga med att inte klämma dem, så det har gått bra. :)

Finnar i tatueringar gör inte ett skit.
Bläcket sitter en bra bit under det skikt där finnar bildas.

xyx skrev:
Finnar i tatueringar gör inte ett skit.
Bläcket sitter en bra bit under det skikt där finnar bildas.
Gôtt! Då kan jag klämma på nästa gång :tummenupp

Måste åxå kommentera debatten om huruvida tatueringar är snyggt eller inte: Det beror helt på hur den ser ut, var den sittter, och hur personen i övrigt ser ut. Stämmer inte hela paketet så spelar det ingen roll hur snygg bilden var på papper.
Och så är det ju den där lilla detaljen med personlig smak å så. Jag tycker ju att jag är söt... :nicka

Empa skrev:
Du kommer at inse att "103" inte räcker utan måste så ha fler tatueringar i ansiktet och ser ut så här efter några år.

Äh vafan ansiktsgaddningar är ballt, det fattar alla maorier:

mptv1.gif

Kolla här:

http://www.imdb.com/gallery/ss/0110729/Ss/0110729/warriors1.jpg?path=gallery&path_key=0110729

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg