Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Nyteknik skrev:Onanerar du ansiktet/kinden?![]()

Olof Eriksson skrev:Jag funderar på en tatuering i stil med den på bilden som jag photoshoppat ihop
Då är frågan, hur vettigt är det? Tips å råd?
Eftersom jag tävlar på hoj så lär jag ju ska medicinskt undersökas med alla modeller, så då undrar jag om myten (?) att man inte kan rönkas stämmer?
Hur kommer denna se ut om 20 år?
Hur går det att ta bort? Blir det märken?
Bara fylla på om ni har mer info eller trådar jag missat!
morecore skrev:I min kompiskrets är det nästan naturligt att ha tattuering, då många är konstnärer själva, och även jag håller på med konst i alla slag.
Vissa ser kroppen som en tavla man vill snygga till.
Men självklart, det finns otroligt många som har tattuering som har dåligt självförtroende. Men du ser oftast på avstånd om människan har det ändå.
Typ grabbar i fristadsjacka och kepsen högt upp.
Jag brukar relatera till människor som snusar, man börjar av samma orsak i princip!
Tur att det inte bara var jag som tänkte på det..hahahaNyteknik skrev:Onanerar du ansiktet/kinden?![]()
Mark skrev:Majoriteten här säger tummen ner. Det är inte för att dom tror sig bli avis på dig, utan för att det är just en väldigt speciell/dum sak att göra.
tror inte heller att de är så lätt att hitta nån som vill göra en tattoo i nyllet. Inte heller på händerna.
Hur blir en tattoo efter att man har fått sig en riktigt fet finne i/på den?![]()
Gôtt! Då kan jag klämma på nästa gångxyx skrev:Finnar i tatueringar gör inte ett skit.
Bläcket sitter en bra bit under det skikt där finnar bildas.

Nursey skrev:..har sett många borttagningsjobb och de är fulare än själva tatueringen..
Empa skrev:Du kommer at inse att "103" inte räcker utan måste så ha fler tatueringar i ansiktet och ser ut så här efter några år.
|
|
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”
På MC-mässan i vintras anor... |
|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |
|
|
En dag på dragstrippen
Efter att ha varit aktiv so... |