Hög avlönat extra jobb.

Status
Ej öppen för fler svar.
titeln på denna tråd måste vara det värsta exemplet på särskrivning hitills

Håller med. Precis lika pinsamt som när folk inte använder versaler i början på meningar eller avslutar meningar med punkt. :dummer

Lägg upp en turneplan "schjut på prulle med päjntbolljevär" - så åker du runtomkring i Sverige så folk får skjuta på dig.

Timpris:
62:- (högavlönat) i kläder.
65:- i filingar.
70:- så får man även kasta sten.

Du skulle göra dig 45 000 per helg och jag tar 50% av inkomsterna eftersom det var min idé.

bli favorit barnbarnet eller släkting (rik) och så mörda denna

vipps så har du ärvt mycket cash

börja med aktier ? kan bli bra med kulor med det

Håller med. Precis lika pinsamt som när folk inte använder versaler i början på meningar eller avslutar meningar med punkt. :dummer

ja, fÖR Att inTe ta till Blandat å felsta<ning...:va

Det är otroligt viktigt istället för att svara på sakfrågan.:D

Gör som jag...

Hitta en väldigt rik tjej/kille som kan betala åt dig... ;) :yoparty

Så sparar du alla dina egna pengar under madrassen. :tummenupp

Passa barn åt desperata föräldrar som vill ha en ledig stund från sina odjur. Gå ut med gamla pensionärer åt anhöriga som är trött på alla historier från 1800-talet. Rasta grannens hund när han är på jobbet. Städa kvarterets alla hus... osv.. visst kanske inte så jäkla bra betalt men du vet många bäckar små... Finns ju hur mycket som helst att tjäna pengar på bara man vill.
Å tar man såna jobb kan man ju välja arbetstider själv...

Svårt att seriöst komma till en arbetsgivare och säga: "Hej, jag vill ha ett jobb här men jag har ingen utbildning och jag vill ha hög lön. Sen kan jag bara arbeta kvällar och helger.... och vissa dagar i veckan ibland och nån timme här och där..." Kom igen det blir nog svårt...

Bli lapplisa o ta kontant betalning :D

jo men jobbar jag max vad jag kan(680 timmar) behöver jag 88 kr/h om jag ska skatta

FAN!

Vänta, påhopet om stavning var inte riktat mot dig utan de som klagar ..:D

Din 17 åriga ålder gör att du inte kan få så hög lön, om man inte söker sig till arbetsplatser som inte har kollektivavtal.

jag skulle söka jobb under sommaren hos saneringsfirmor, typ mellansvenska bygg å industrisanering å dylika. Det kan eller var i alla fall väldigt bra betalt.

2811532 Vänta, påhopet om stavning var inte riktat mot dig utan de som klagar ..:D

Din 17 åriga ålder gör att du inte kan få så hög lön, om man inte söker sig till arbetsplatser som inte har kollektivavtal.

jag skulle söka jobb under sommaren hos saneringsfirmor, typ mellansvenska bygg å industrisanering å dylika. Det kan eller var i alla fall väldigt bra betalt.
Och jag citera fel inlägg :hihi skulle vara santos. :hihi

Tack för tipset! :) Mer sånt.

om du nu kan mecka med bilar moppar så köp nått gammalt lik, sminka den lite och sälj den till någon 14 åring kolla på blocket vad man kan få för en rutten mt5 från 80talet om du nu inte hade några rika släktingar

Nej poker är uteslutet. För mkt slumpartat.

Det roliga är ju inte att poker så "slumpartat".
Visst spelar du 30 min då o då i veckan så avgör troligtsvis turen.

Men spelar du varje kväll 2-3h, 2-8 bord, vilket kanske blir 20-60k händer i månaden så är det inte så slumpmässigt längre.

Visst kmr du tjäna mer vissa månder men plus varje månad på låg nivå är inte problem såvida du kan grunderna.

Problemet med poker är ju när det går dåligt o folk tiltar, skottar etc.
Har man bara tillräckligt med disiplin o rulle i förhållande till nivå så är det inga problem få in extra pengar/försörja sig.

Last edited:
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...