Hög avlönat extra jobb.

Status
Ej öppen för fler svar.
Har du:

1, Lovat någon brud att ni ska ut och resa jorden runt?

2, Gjort ovan nämnda brud på smällen?

3, Båda ovanstående?

4, Lurat ryska maffian på Nordea-pengarna?

5, Varit på fyllan och krockan in farsgubbens Volvo i grannens Saab? Kanske fått med en Merca och BMW på vägen?

6, Sälja alla motorcyklarna och nästan ha råd med en ny ZX10R och nu behöver 45 loppor till Trafikförsäkringen när du fyller 18?

Eller är det helt enkelt så att du vill betala någon häxdoktor för dina personliga "själ"? :pannkyss :näsblod

Lycka till!

Åk till Norge och rensa fisk, om det fortfarande funkar! Kan sopa hem en mindre villa på några månader. Om du vill veta vad du ska göra i sommar alltså, och det funkar kanske bara för 18+are!?

Edit: Stavar som en kråka på fyllan (gissa ut vart syftningen ligger själva!) :näsblod :gnissla

Du kan ju höra med din lokala maffia-avdelning om de behöver wasta nån snubbe!:tummenupp

Annars är ju faktiskt prostitution lagligt nu för tiden.:tungan

Annars kan du ju författa nigeria-brev!

Last edited:
Om du är någorlunda vettig så kanske du inser att det inte finns högavlönade extrajobb, iaf inte i Sverige absolut inte för någon som är 17år och stavar som en 8åring. Jag kan pröjsa dig 62 spänn timmen, svart (över 60 spänn = högavlönat) om jag får skjuta med paintballgevär på dig.

Jag trodde vi var överens om att det var 7-åring? :confused:

För det första: Sänk dina utgifter
Lev snålt och köp bara det du behöver för att överleva, det sparar dig ganska mycket pengar.
Sälj hojarna när det är högsäsong, jag vet inte var du bor men när folk börjar ställa på dem och tonåringarna tjatar på pappa är rätt tid. Betala inte skatt eller försäkring på det, det får du knappast igen när du säljer.

Hade du haft körkort skulle jag ha sagt taxi men det är ju inte bra. Testa lagerjobb och liknande, det kan betala bra.
Annars kan det vara en idé att börja på nåt större hamburgerställe och jobba mycket, har du tur är du "skifteschef" till sommaren och har en ok lön. Dock är allt skattat för då.

Men som sagt, det viktigaste är att sänka dina kostnader och inte köpa nåt onödigt. Sluta festa och spendera pengar på onödigheter.
Nätpoker och liknande spel kan ge pengar men du kan lika gärna förlora allt. Samma sak gäller aktier/fonder.

[/s
Hördu wannabe-ken gå och köp dig en barbie

:rofl grym comeback :rofl

Det som gör mig mest sugen på att veta vad du ska ha pengarna till är att du skriver att du "satt dig själv på pottkanten" vilket borde tyda på att du gjort nånting dumt så att du är skyldig någon pengar eller liknande och sen säger du att vi blir av med dig om du får tips så du kan tjäna dina 45000? Det går inte riktigt ihop på något sätt.:va

Norge och rensa fisk/packa kött är nog det hetaste tipset hittills...

Kan ge grymma pengar, du kanske inte ens behöver sälja hojjarna?! :tummenupp

Telefonförsäljare kan vem som helst bli, ger runt 70kr/h. Bara kolla runt i din stad efter såna företag, stor omsättning på personal så finns nästan alltid jobb att få.

Hördu wannabe-ken gå och köp dig en barbie

Årets hitills bästa dissning...:tummenupp , jag gillar din stil.

Risken är at han kommer att bli förvirrad å kanske hamna i dåligt sällskap.
http://www.aftonbladet.se/vss/rss/story/0,2789,1013362,00.html

Du har fått massor med förslag, fram med telekatalogen å leta upp firmorna nu, åså personliga besök, det ger mer än ett telesamtal. GO FOR IT.

Vad du ska ha dina pengar till är din ensak. Bra att bara ignorera sånt tjafs.

Å din stavning, vad är det för fel på den, ? alla verkar förstå vad du skriver.

Last edited:
2812892 Årets hitills bästa dissning...:tummenupp , jag gillar din stil.

Risken är at han kommer att bli förvirrad å kanske hamna i dåligt sällskap.
http://www.aftonbladet.se/vss/rss/story/0,2789,1013362,00.html

Du har fått massor med förslag, fram med telekatalogen å leta upp firmorna nu, åså personliga besök, det ger mer än ett telesamtal. GO FOR IT.

Vad du ska ha dina pengar till är din ensak. Bra att bara ignorera sånt tjafs.

Å din stavning, vad är det för fel på den, ? alla verkar förstå vad du skriver.
Tackar.

Jo blir nog ett jävla tjafs om jag säger varför så.

Jo och jag har troligen hittat ett jobb också, på en mat affär 500 meter hemifrån. :) Morsan jobba där förut och dom sökte folk. Så ansökan är personligt inlämnad och morsan "råkar" träffa på personalchefen idag så, det är bara att hoppas :)

2812797 :rofl grym comeback :rofl

Det som gör mig mest sugen på att veta vad du ska ha pengarna till är att du skriver att du "satt dig själv på pottkanten" vilket borde tyda på att du gjort nånting dumt så att du är skyldig någon pengar eller liknande och sen säger du att vi blir av med dig om du får tips så du kan tjäna dina 45000? Det går inte riktigt ihop på något sätt.:va
Ni blir av med mig för jag har inte tid att skriva här om jag jobbar.

Last edited:
Tackar.

Jo blir nog ett jävla tjafs om jag säger varför så.

Jo och jag har troligen hittat ett jobb också, på en mat affär 500 meter hemifrån. :) Morsan jobba där förut och dom sökte folk. Så ansökan är personligt inlämnad och morsan "råkar" träffa på personalchefen idag så, det är bara att hoppas :)

Nånting som platsar i http://sporthoj.com/forum/showthread.php?t=148698 eller? Mitt intresse bara växer och växer, vi minns ju tråden då du hade lånat din pappas bil och om du skriver om det men inte det här så blir det ju bara intressantare. Har du sagt a får du säga b!

Ah jag ser jag ser.

Last edited:
2813160 Nånting som platsar i http://sporthoj.com/forum/showthread.php?t=148698 eller? Mitt intresse bara växer och växer, vi minns ju tråden då du hade lånat din pappas bil och om du skriver om det men inte det här så blir det ju bara intressantare. Har du sagt a får du säga b!

Ah jag ser jag ser.
Nej jag har inte lånat farsans bil, eller min egen för den delen.

Låt oss bara säga att jag måste kränga alla hojarna och båten för att betala en skuld, sen "måste" jag jobba ihop till en ny, plus att det känns vettigare att tjäna pengar och verkligen ha kul när man väl är ledig än att bara "sitta av" tiden.

Hur jag fick den skulden tänker jag däremot inte säga, så sluta tjata.

Hittat barbie än?

Last edited:
2813224 Det var ganska kul första gången, din plötsligt vunna popularitet bland dina jämnåriga dalar fort om du inte förnyar dig.
Försök igen. :)
Tack farbror. Vad kännar du i kassan på donken i fältöversten?

(för er som inte vet är fältöversten "östermalms skamfläk")

Nej jag har inte lånat farsans bil, eller min egen för den delen.
Men var det inte du som lånat din pappas eller mammas bil för att skjutsa någon och så var det nån som började jiddra med dig och så backade du in i nånting och grät om det i nån tråd på sporthoj?:va Tror swedie tog bort tråden efter ett tag.

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman