Hög avlönat extra jobb.

Status
Ej öppen för fler svar.
2813333 Men var det inte du som lånat din pappas eller mammas bil för att skjutsa någon och så var det nån som började jiddra med dig och så backade du in i nånting och grät om det i nån tråd på sporthoj?:va Tror swedie tog bort tråden efter ett tag.
Jo det va jag blev även bannad för det. Men det är inget sånt den här gången.

Tack farbror. Vad kännar du i kassan på donken i fältöversten?

(för er som inte vet är fältöversten "östermalms skamfläk")

Jag tog hjälp av babelfish för att översätta ovanstående till svenska och fick då följande resultat.

"Tack farbror. Hur mycket tjänar du som arbetsledare i kassan på McDonalds?"
För er som inte vet vad fältöversten betyder, så kan jag förklara för er att det är Östermalms skamfläck"

Jag tog hjälp av babelfish för att översätta ovanstående till svenska och fick då följande resultat.

"Tack farbror. Hur mycket tjänar du som arbetsledare i kassan på McDonalds?"
För er som inte vet vad fältöversten betyder, så kan jag förklara för er att det är Östermalms skamfläck"

En ordHitler till..:tummenupp

oberäkneligt för du förutsätter att dom vet vad dom gör

Nu tänker ja inte diskutera poker mer med dig för du förstår verkligen INGENTING.

Mitt sista tipps är skaffa alla försäkringar som finns o bryt några ben.
Helst fingrar o armar så kanske du inte kan skriva så mkt på datorn.

Last edited:
En ordHitler till..:tummenupp

Jepp. Jag tycker att ungen borde lägga tid på att lära sig skriva svenska på ett vettigt sätt istället för att knega på Konsum. Det kommer han ha mer nytta av i framtiden när det är tid för att söka heltidsjobb. Ingen arbetsgivare anställer en kille utan utbildning som inte ens kan stava rätt i sin jobbansökan.

Mina 50 cent.

2813376 Jepp. Jag tycker att ungen borde lägga tid på att lära sig skriva svenska på ett vettigt sätt istället för att knega på Konsum. Det kommer han ha mer nytta av i framtiden när det är tid för att söka heltidsjobb. Ingen arbetsgivare anställer en kille utan utbildning som inte ens kan stava rätt i sin jobbansökan.

Mina 50 cent.
Nja utan utbildning skulle jag inte säga, har både el behörigheter och högskole kompetens när jag går ut.

Nja utan utbildning skulle jag inte säga, har både el behörigheter och högskole kompetens när jag går ut.

:tummenupp
Men kan du inte söka jobb på McDonalds då? Där kan du ju jobba olika tider och tider som passar dig. Kan ju inte vara så svårt att få jobb där.

"Elinstallationer utförs, billigt.

Ej behörighet men teorin klar "
Gillar verkligen den signaturen.

Problemet med dagens ungdom är att dom vill arbeta minimalt och tjäna maximalt.

Mvh G.Ubbe

Vilken trevlig utveckling av tråden. Trådskaparen frågar om hjälp att hitta något extrajobb eftersom han satt sig i knipa och behöver pengar. Han får några bra svar och nu på slutet börjar det klagas på han dåliga skrivkunskaper. Det är mycket möjligt att han skriver som en kratta, men om ni läser tråden så handlar detta om arbete som ska utföras på kvällar, helger och annan ledig tid. Vad är problemet med det? Jag ser det bara positivt i att han försöker klara sin egen inkomst och göra rätt för sig istället för att leva på någon annan.

Jepp. Jag tycker att ungen borde lägga tid på att lära sig skriva svenska på ett vettigt sätt istället för att knega på Konsum. Det kommer han ha mer nytta av i framtiden när det är tid för att söka heltidsjobb. Ingen arbetsgivare anställer en kille utan utbildning som inte ens kan stava rätt i sin jobbansökan.

Mina 50 cent.

Äh, se på Gabor. Han är ju fd spion/agent i mellanöstern och han stavar marginellt bättre än trådskaparen. Dessutom har han ett märke på tantstövlar som nickname. :rofl

Snygg undanmanöver, men vad tjänar du?

Tillräckligt för att hyra dig av Hagster hela påsken i alla fall. :lol

Last edited:
Äh, se på Gabor. Han är ju fd spion/agent i mellanöstern och han stavar marginellt bättre än trådskaparen. Dessutom har han ett märke på tantstövlar som nickname. :rofl

Tillräckligt för att hyra dig av Hagster hela påsken i alla fall. :lol

Jo bara det att han och Kia verkar ha ett förhållande ihop säger ju en del :rolleyes: Men lika barn leka bäst:yoparty

Jo bara det att han och Kia verkar ha ett förhållande ihop säger ju en del :rolleyes: Men lika barn leka bäst:yoparty

Vad säger det då?? :va
Nu blir jag riktigt nyfiken?? :pannkyss

"Lika barn, leka bäst"?? Jaaa det är väl därför världen är full av idioter då....?? :va :D

Vilken trevlig utveckling av tråden. Trådskaparen frågar om hjälp att hitta något extrajobb eftersom han satt sig i knipa och behöver pengar. Han får några bra svar och nu på slutet börjar det klagas på han dåliga skrivkunskaper. Det är mycket möjligt att han skriver som en kratta, men om ni läser tråden så handlar detta om arbete som ska utföras på kvällar, helger och annan ledig tid. Vad är problemet med det? Jag ser det bara positivt i att han försöker klara sin egen inkomst och göra rätt för sig istället för att leva på någon annan.

Ja personer verka fungera så över internet. Så fort möjligheten ges så är dom där och ger en spark i ryggen...

Vad säger det då?? :va
Nu blir jag riktigt nyfiken?? :pannkyss

"Lika barn, leka bäst"?? Jaaa det är väl därför världen är full av idioter då....?? :va :D

Absolut! När två idioter parar sig med varandra är risken stor att avkomman också kommer sakna intellekt.:gnissla

Ideer, skamliga förslag och direkta erbjudande mottages tacksamt.

Gör en p-rulle. Tänkbara titlar som säljer är t.ex. "Prulle does Waxholm", "Prulle goes to Flen", "Liebe Mutter und Prulle" eller varför inte "Fäbods-prulle". Här kan du tjäna stålars!

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma