Hög avlönat extra jobb.

Status
Ej öppen för fler svar.

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Ort
Norrort
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Högavlönat extrajobb.

Så ni som gnäller på mig specielt I-wanna-be-a-brat-but-my-dad-could-not-afford-it Markus

Ge mig bra tips så blir ni av med mig.

Jag har satt mig själv på pottkanten och måste tjänna 45 000 från nu tills slutet av sommarn. efter att jag sållt hojarna och allt annat.

Detta kräver ett jobb, i vilken sektor? Har provat el firmor men dom har inget helgjobb eller kvällsjobb. Mataffärer har det men där måste man köra vitt och inte mer en 40 timmar i veckan vilket spriker på sommaren.

Ideer, skamliga förslag och direkta erbjudande mottages tacksamt.

Kan jobba tisdag eftermiddag, varanan onsdag och fredags eftermidagare, Torsdagar, helger och kvällar.
 
Last edited:

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Ort
Nej
Hoj
Ja
Så ni som gnäller på mig specielt I-wanna-be-a-brat-but-my-dad-could-not-afford-it Markus

Ge mig bra tips så blir ni av med mig.

Jag har satt mig själv på pottkanten och måste tjänna 45 000 från nu tills slutet av sommarn. Detta kräver ett jobb, i vilken sektor? Har provat el firmor men dom har inget helgjobb eller kvällsjobb. Mataffärer har det men där måste man köra vitt och inte mer en 40 timmar i veckan vilket spriker på sommaren.

Ideer, skamliga förslag och direkta erbjudande mottages tacksamt.

Prostitution är din enda utväg!
Eller sälj hojarna (sänk priset så går det) och köp något som du har råd med.

45000:- är inget man drar in på ett extraknäck två timmar i veckan, och vad fan ska du med hojjar till om du måste jobba dygnet runt för att ha råd att ha dom påställda.
Hinner du aldrig köra dom så blir det bara jävligt dyra trädgårdsprydnader.
 

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Ort
Norrort
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
2811379 vad kan du ?
Går andra året på el så jag har utbildning i det.
Är bättre mekaniker än snittet på fordonslinjen men har ingen utbildning och lite erfarenhet av felsökning.


Det är vad jag kommer på. Är inte rädd för att skita ner mig eller anstränga mig. Kan tänka mig vad som hällst bara det ger pengar.

Just det som sagt jag är minderårig och måste fixa det här samtidigt som 23/h skola.
 

OLJEKYLD GSXR

FÖRBJUD STARSTRIKER
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
Hojuppehåll
En kille på min firma kör 7-15 på firman och sen åker han till extrajobbet, truckförare på ett stort speditionslager där han kör fram till 22-nånting. Det blir bra med pengar varje månad. Kvälls/nattjobb är ett måste, det finns ju annars olika budjobb, jag har själv kört tidningar från tryckeriet till tidningsbuden när jag var yngre. Svartjobb på nån krog kanske funkar. Sopgubbe?
 

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Ort
Norrort
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
2811378 Lär dig spela poker.
För riskabelt.

2811391 En kille på min firma kör 7-15 på firman och sen åker han till extrajobbet, truckförare på ett stort speditionslager där han kör fram till 22-nånting. Det blir bra med pengar varje månad. Kvälls/nattjobb är ett måste, det finns ju annars olika budjobb, jag har själv kört tidningar från tryckeriet till tidningsbuden när jag var yngre. Svartjobb på nån krog kanske funkar. Sopgubbe?
Minderårrig med bara a1. Tyvär. iaf fram till den 20 juli.
 
Last edited:

Gabor

Guest
Går andra året på el så jag har utbildning i det.
Är bättre mekaniker än snittet på fordonslinjen men har ingen utbildning och lite erfarenhet av felsökning.


Det är vad jag kommer på. Är inte rädd för att skita ner mig eller anstränga mig. Kan tänka mig vad som hällst bara det ger pengar.

Just det som sagt jag är minderårig och måste fixa det här samtidigt som 23/h skola.

Går du i skolan , då har du knappt rätt att ställa krav, bara att ta det som finns att erbjuda , på kvällar å helger. Då har normalt el å mek firmor stängt.
Begränsar dina arbetstider till trappstädning på kvällar å nätter och köra ut tidningar på morgon...kul.
 

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Ort
Norrort
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
2811397 Går du i skolan , då har du knappt rätt att ställa krav, bara att ta det som finns att erbjuda , på kvällar å helger. Då har normalt el å mek firmor stängt.
Begränsar dina arbetstider till trappstädning på kvällar å nätter och köra ut tidningar på morgon...kul.
finns en sommar också iof. plus att jag är ledig torsdagar och att jag har halv dag tisdag, samt varanan onsdag och fredag.

2811377 Prostitution är din enda utväg!
Eller sälj hojarna (sänk priset så går det) och köp något som du har råd med.

45000:- är inget man drar in på ett extraknäck två timmar i veckan, och vad fan ska du med hojjar till om du måste jobba dygnet runt för att ha råd att ha dom påställda.
Hinner du aldrig köra dom så blir det bara jävligt dyra trädgårdsprydnader.
Jag räknar efter att hojarna är sålda..

Och allt annat lös öre.
 
Last edited:

Kia

Guest
Passa barn åt desperata föräldrar som vill ha en ledig stund från sina odjur. Gå ut med gamla pensionärer åt anhöriga som är trött på alla historier från 1800-talet. Rasta grannens hund när han är på jobbet. Städa kvarterets alla hus... osv.. visst kanske inte så jäkla bra betalt men du vet många bäckar små... Finns ju hur mycket som helst att tjäna pengar på bara man vill.
Å tar man såna jobb kan man ju välja arbetstider själv...

Svårt att seriöst komma till en arbetsgivare och säga: "Hej, jag vill ha ett jobb här men jag har ingen utbildning och jag vill ha hög lön. Sen kan jag bara arbeta kvällar och helger.... och vissa dagar i veckan ibland och nån timme här och där..." Kom igen det blir nog svårt...
 

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Ort
Norrort
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
2811419 Passa barn åt desperata föräldrar som vill ha en ledig stund från sina odjur. Gå ut med gamla pensionärer åt anhöriga som är trött på alla historier från 1800-talet. Rasta grannens hund när han är på jobbet. Städa kvarterets alla hus... osv.. visst kanske inte så jäkla bra betalt men du vet många bäckar små... Finns ju hur mycket som helst att tjäna pengar på bara man vill.
Å tar man såna jobb kan man ju välja arbetstider själv...

Svårt att seriöst komma till en arbetsgivare och säga: "Hej, jag vill ha ett jobb här men jag har ingen utbildning och jag vill ha hög lön. Sen kan jag bara arbeta kvällar och helger.... och vissa dagar i veckan ibland och nån timme här och där..." Kom igen det blir nog svårt...
Ja det är svårt annars hade jag inte bett om hjälp..

VAD SOM HÄLLST!

Och med hög lön mennade jag allt över 60 kr/h
 

Paco

Ny medlem
Gick med
8 Aug 2005
Ort
Lausanne, Schweiz
Hoj
RSV4 -14
Tror nog seriöst att nätpoker är det bästa alternativet för dig. Har själv kompisar som försörjer sig helt på det och dom är inte fattiga direkt. Tar väl ett tag att lära sig, men fösrök att läsa massa litteratur osv så kan det nog gå bra.
En annan idé är att starta någon form av entrepenörsskap, där du kör ett eget företag med en egen idé som du är relativt ensam om på marknaden. Hälften av intäkterna kör du vitt, hälften svart. Men det luriga är ju givetvis att komma på nåt bra...

Får man förresten fråga varför du behöver alla pengar???

/paco
 

Gabor

Guest
Ja det är svårt annars hade jag inte bett om hjälp..

VAD SOM HÄLLST!

Och med hög lön mennade jag allt över 60 kr/h

Starta eget, jobba med allt som har med hus å hem att göra. städa, måla, fixa möbler...har du B-körkort, kör ärenden mm..massor med jobb.:tummenupp
 

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Ort
Norrort
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
2811431 Tror nog seriöst att nätpoker är det bästa alternativet för dig. Har själv kompisar som försörjer sig helt på det och dom är inte fattiga direkt. Tar väl ett tag att lära sig, men fösrök att läsa massa litteratur osv så kan det nog gå bra.
En annan idé är att starta någon form av entrepenörsskap, där du kör ett eget företag med en egen idé som du är relativt ensam om på marknaden. Hälften av intäkterna kör du vitt, hälften svart. Men det luriga är ju givetvis att komma på nåt bra...

Får man förresten fråga varför du behöver alla pengar???

/paco
Nej poker är uteslutet. För mkt slumpartat.

Tänkt tanken, men kan inte komma på något, samt att jag måste få tillräkligt med jobb.

Låt oss säga att det är privata själ, blir nog bäst så...
 

Hagster

Miles high.
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Florida
Hoj
Om du är någorlunda vettig så kanske du inser att det inte finns högavlönade extrajobb, iaf inte i Sverige absolut inte för någon som är 17år och stavar som en 8åring. Jag kan pröjsa dig 62 spänn timmen, svart (över 60 spänn = högavlönat) om jag får skjuta med paintballgevär på dig.
 

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Ort
Norrort
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
2811447 Om du är någorlunda vettig så kanske du inser att det inte finns högavlönade extrajobb, iaf inte i Sverige absolut inte för någon som är 17år och stavar som en 8åring. Jag kan pröjsa dig 62 spänn timmen, svart (över 60 spänn = högavlönat) om jag får skjuta med paintballgevär på dig.
Im in.
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Ducati Diavel V4 vinner designpriset ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Resultatlista – Custom Bike Show

Custom Bike Show är tveklös...

Ducati Diavel V4 vinner ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Nu gäller prövotid för AM-körkortet

En ändring i körkortslagen ...

Custom Bike Show imorgon!

Portarna till campingen är ...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Prövotid på AM-körkortet införs

En ändring i körkortslagen ...

2025 års motocrossmodeller från Husqvarna

Husqvarna Motorcycles har p...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Återträff för deltagarna på Carlbarks Spanienresor!

Carlbarks motor arrangerar ...

Top