Hög avlönat extra jobb.

Status
Ej öppen för fler svar.
När uteserveringarna öppnar kan du väl ta jobb där, jobba så hade 80kr i timman när jag var under 18 kunde få upp till 1500:- i dricks på en kväll, för att dela ut mat och så.

2811571 Det roliga är ju inte att poker så "slumpartat".
Visst spelar du 30 min då o då i veckan så avgör troligtsvis turen.

Men spelar du varje kväll 2-3h, 2-8 bord, vilket kanske blir 20-60k händer i månaden så är det inte så slumpmässigt längre.

Visst kmr du tjäna mer vissa månder men plus varje månad på låg nivå är inte problem såvida du kan grunderna.

Problemet med poker är ju när det går dåligt o folk tiltar, skottar etc.
Har man bara tillräckligt med disiplin o rulle i förhållande till nivå så är det inga problem få in extra pengar/försörja sig.
Poker på nätet skiter sig för att folk kan för lite för att va beräkneliga. dom kör på mag känsla inte förnuft så enligt dom är h5 h6 ett färg drag trots att det finns ett hjärter i floppen.

Försök få jobba helger i mataffär, det gjorde jag på gymnasiet och det är kanon. från 6-13 på lördagar får du 50% extra betalt och efter 13 på lördagar o hela söndagar får man 100% extra. Mot slutet låg jag på nrämare 190 spänn i timmen på helgen och det är inte helt fel när man är ung!

2811570 om du nu kan mecka med bilar moppar så köp nått gammalt lik, sminka den lite och sälj den till någon 14 åring kolla på blocket vad man kan få för en rutten mt5 från 80talet om du nu inte hade några rika släktingar
Har hållit på med det där specielt mt 5:er för gick det att göra pengar på det men nu börjar priserna komma ikap varandra för en fräsh och ett renoveringsobjekt + delarna

2811590 Försök få jobba helger i mataffär, det gjorde jag på gymnasiet och det är kanon. från 6-13 på lördagar får du 50% extra betalt och efter 13 på lördagar o hela söndagar får man 100% extra. Mot slutet låg jag på nrämare 190 spänn i timmen på helgen och det är inte helt fel när man är ung!
Ska undersökas!

Poker på nätet skiter sig för att folk kan för lite för att va beräkneliga. dom kör på mag känsla inte förnuft så enligt dom är h5 h6 ett färg drag trots att det finns ett hjärter i floppen.

Jaha o dette skulle va dåligt lr?
Bara o ta fiskens pengar.

Skogsplantering kan man tjäna ganska bra på, iaf jämfört med andra sommarjobb. Fast det bör även tilläggas att det är det absolut tråkigaste skitjobbet nånsin.

Ta ett jobb och städa rum på hotell .Det är garanterat mer än 60kr/tim

'Johnson and Johnson' söker folk till kvalitets-test avdelningen.

Kan vara bra betalt, men risken är stor att det är ett jobb man kan stoppa upp någonstans.

Simlärarassiten och kanske badvakt... Börja som 14 åring utan allt vad utbildning heter (om man inte räknar barnvakt åt grannens ungar). Skulle gissa på runt 80.- i timmen nu.

Eller köp billigt och sälj dyrt...

Simlärarassiten och kanske badvakt... Börja som 14 åring utan allt vad utbildning heter (om man inte räknar barnvakt åt grannens ungar). Skulle gissa på runt 80.- i timmen nu.

Eller köp billigt och sälj dyrt... Kräver ibland vissa kontakter för att kunna köpa så billigt som man vill.

Last edited:
2812218 Simlärarassiten och kanske badvakt... Börja som 14 åring utan allt vad utbildning heter (om man inte räknar barnvakt åt grannens ungar). Skulle gissa på runt 80.- i timmen nu.

Eller köp billigt och sälj dyrt...

Eller köp billigt och sälj dyrt... Kräver ibland vissa kontakter för att kunna köpa så billigt som man vill.
Måste man vara bra på att simma?:hihi

2812206 'Johnson and Johnson' söker folk till kvalitets-test avdelningen.

Kan vara bra betalt, men risken är stor att det är ett jobb man kan stoppa upp någonstans.
Up your ass :hihi

2811597 Nä nu får fan folk sluta referera mig som Santos. Det är Santo utan det där jävla s:et :mad:

:brynad

edit: :sissy
santo's då?

2811851 Jaha o dette skulle va dåligt lr?
Bara o ta fiskens pengar.
oberäkneligt för du förutsätter att dom vet vad dom gör

Last edited:
Last edited:
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey