Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Poker på nätet skiter sig för att folk kan för lite för att va beräkneliga. dom kör på mag känsla inte förnuft så enligt dom är h5 h6 ett färg drag trots att det finns ett hjärter i floppen.2811571Det roliga är ju inte att poker så "slumpartat".
Visst spelar du 30 min då o då i veckan så avgör troligtsvis turen.
Men spelar du varje kväll 2-3h, 2-8 bord, vilket kanske blir 20-60k händer i månaden så är det inte så slumpmässigt längre.
Visst kmr du tjäna mer vissa månder men plus varje månad på låg nivå är inte problem såvida du kan grunderna.
Problemet med poker är ju när det går dåligt o folk tiltar, skottar etc.
Har man bara tillräckligt med disiplin o rulle i förhållande till nivå så är det inga problem få in extra pengar/försörja sig.
Har hållit på med det där specielt mt 5:er för gick det att göra pengar på det men nu börjar priserna komma ikap varandra för en fräsh och ett renoveringsobjekt + delarna2811570om du nu kan mecka med bilar moppar så köp nått gammalt lik, sminka den lite och sälj den till någon 14 åring kolla på blocket vad man kan få för en rutten mt5 från 80talet om du nu inte hade några rika släktingar
Och jag citera fel inläggskulle vara santos.
![]()
Ska undersökas!2811590Försök få jobba helger i mataffär, det gjorde jag på gymnasiet och det är kanon. från 6-13 på lördagar får du 50% extra betalt och efter 13 på lördagar o hela söndagar får man 100% extra. Mot slutet låg jag på nrämare 190 spänn i timmen på helgen och det är inte helt fel när man är ung!
Det funkar också bra. Fast jag blir mest erbjuden andra saker... inte pengar.![]()
Poker på nätet skiter sig för att folk kan för lite för att va beräkneliga. dom kör på mag känsla inte förnuft så enligt dom är h5 h6 ett färg drag trots att det finns ett hjärter i floppen.
Ska undersökas!
Jag vill mest veta vad du ska ha pengarna till?
Måste man vara bra på att simma?2812218Simlärarassiten och kanske badvakt... Börja som 14 åring utan allt vad utbildning heter (om man inte räknar barnvakt åt grannens ungar). Skulle gissa på runt 80.- i timmen nu.
Eller köp billigt och sälj dyrt...
Simlärarassiten och kanske badvakt... Börja som 14 åring utan allt vad utbildning heter (om man inte räknar barnvakt åt grannens ungar). Skulle gissa på runt 80.- i timmen nu.
Eller köp billigt och sälj dyrt... Kräver ibland vissa kontakter för att kunna köpa så billigt som man vill.
Up your ass2812206'Johnson and Johnson' söker folk till kvalitets-test avdelningen.
Kan vara bra betalt, men risken är stor att det är ett jobb man kan stoppa upp någonstans.
santo's då?2811597Nä nu får fan folk sluta referera mig som Santos. Det är Santo utan det där jävla s:et![]()
edit:![]()
oberäkneligt för du förutsätter att dom vet vad dom gör2811851Jaha o dette skulle va dåligt lr?
Bara o ta fiskens pengar.
Måste man vara bra på att simma?
Up your ass
santo's då?
oberäkneligt för du förutsätter att dom vet vad dom gör
jag kan simmaVem fan kan simma?!
Hehe låter som en pokerskuld helt enkeltNej poker är uteslutet. För mkt slumpartat.
Tänkt tanken, men kan inte komma på något, samt att jag måste få tillräkligt med jobb.
Låt oss säga att det är privata själ, blir nog bäst så...
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT
I Allt om MC nummer 8 som k... |