här snackar VI motard

måste ju träna :3freak :( finns det träningsmöjligheter på något mer ställe i sverige nu till helgen? någon som har koll?

blom skrev:
2164218 vilka har planerat att träna idag? erik och termo vet jag.. vilken tid åker ni ut?

Jag slutar 17:00, åker och hämtar hojen i Kumla då så strax före 18:00 kommer jag börja träna. Termo åker egen bil som det ser ut.

åker ganska tidigt, vet dock inte hur jag löser hojen än, har inte byggt om ställningen till bilen än, men det löser sig

Last edited:
jag kommer åka ut så jag är där redan vid 17 tiden.. kommer väl packa och åka hem runt 19 skulle jag tro. det är molly vecka.

finns det möjlighet att åka med dej ut så kanske jag kan åka med erik hem??

så slipper jag bygga om min ställning i dag

TERMINATOR skrev:
2164488 finns det möjlighet att åka med dej ut så kanske jag kan åka med erik hem??

så slipper jag bygga om min ställning i dag
ja det ska väl gå att fixa.. det är bara frågan när jag åker, allt beror på när jag får min barnvakt osv :va håller tråden öppen

blom skrev:
2164512 ja det ska väl gå att fixa.. det är bara frågan när jag åker, allt beror på när jag får min barnvakt osv :va håller tråden öppen

låter ´bra jag slutar lunch så kan åka när du vill

TERMINATOR skrev:
2164700 njää vet i fan om det inte är billigare att ta dom från polen :hihi :hihi

men du kan ju alltid plåta lite, det är ju du duktig på :tummenupp :tummenupp

Haha, ja men jag är nästintill kratis :D
Har ju ingen bil här i Örebro nu.. så då behöver jag isåfall samåka om jag ska med o fota. Är ju fint väder för det!
...om jag kan åka med nån som står ut med en tjatig bitch, så släng iväg ett sms. (är på universitetet till kl.15 ca)

Jag kör jätte saktast, jag är jätte tröttast, det va jätter roligt, jag har skit kass kondis, men det va jätte roligt endå :tummenupp :tummenupp

Nyheter
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025