blom
I DO IT BECAUSE I LOVE IT
tråkigt att det inte blir någon träning på en hel vecka nu 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Ring Glenn Ocklund i Ticksta och säg att du vill köra Rookie-rejset där på söndagblom skrev:2167661tråkigt att det inte blir någon träning på en hel vecka nu![]()
Supermoto skrev:2167670Ring Glenn Ocklund i Ticksta och säg att du vill köra Rookie-rejset där på söndag![]()
Bara 200:- kostar det.

ja jag hörde något om detSupermoto skrev:2167670Ring Glenn Ocklund i Ticksta och säg att du vill köra Rookie-rejset där på söndag![]()
Bara 200:- kostar det.
Kjelle skrev:2167839"Glenn Ocklund"??![]()
Ticksta ÄR en riktig idyll... bortsett från motorbanan så finns det skog där... och..hmm.. ja, skog. Det ligger för övrigt på Björn Waldegårds marker utanför Rimboerik skrev:2168136...Ticksta lät som en fin idyll att spendera helgen i...
Du måste ha sett någon bild som inte jag såg...TERMINATOR skrev:2166695fy fan va snabb jag ser ut hahahahahah tur bilderna ljuger så bra
raukroland skrev:2168377Du måste ha sett någon bild som inte jag såg...![]()
![]()

blom skrev:2168800regn regn regn
TERMINATOR skrev:2168486![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

blom skrev:2168857nu sätter sig ju gruset så det blir ännu hårdare än det varit
Kyckling skrev:2169546Men faaan vad alla tränar då... Ni kommer ju ha blivit skitsnabba allihop innan jag lyckas ta mig ut.![]()
Jag vill också ha tid att träna.![]()
TERMINATOR skrev:2169767bra det då kanske det inte blir så djupa spår som det blev på slutet i går
Mattias650 skrev:2167615Kanon Erik!![]()
Zandrah skrev:2169783Man får _ta_ sig tid att träna![]()
Du får sluta vara så mycket hos de polska, och köra hoj istället![]()
erik skrev:2169842Återkommer med mer info när det finns något av intresse. Har t.ex ganska mycket bilder från träningar, både egna bilder samt många som zandrah fotat men de får vi säkert låna om vi frågar snällt.
Ta det med Martin också, tycker han hoppar över alldeles för många träningar.![]()

erik skrev:2169842Kallar du det djupa spår? Då skulle du varit med på första grusträningen... (eller åka på valfri crossbana) Igår var ju spåren så fina att tom jag som är orutinerad grusåkare kunde använda dem för att få lite mothåll i kurvorna.
jag syftade på den första, då va det illa, igår va det bara bra

|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |