här snackar VI motard

måste ju träna :3freak :( finns det träningsmöjligheter på något mer ställe i sverige nu till helgen? någon som har koll?
 
blom skrev:
2164218 vilka har planerat att träna idag? erik och termo vet jag.. vilken tid åker ni ut?

Jag slutar 17:00, åker och hämtar hojen i Kumla då så strax före 18:00 kommer jag börja träna. Termo åker egen bil som det ser ut.
 
åker ganska tidigt, vet dock inte hur jag löser hojen än, har inte byggt om ställningen till bilen än, men det löser sig
 
Last edited:
jag kommer åka ut så jag är där redan vid 17 tiden.. kommer väl packa och åka hem runt 19 skulle jag tro. det är molly vecka.
 
finns det möjlighet att åka med dej ut så kanske jag kan åka med erik hem??

så slipper jag bygga om min ställning i dag
 
TERMINATOR skrev:
2164488 finns det möjlighet att åka med dej ut så kanske jag kan åka med erik hem??

så slipper jag bygga om min ställning i dag
ja det ska väl gå att fixa.. det är bara frågan när jag åker, allt beror på när jag får min barnvakt osv :va håller tråden öppen
 
blom skrev:
2164512 ja det ska väl gå att fixa.. det är bara frågan när jag åker, allt beror på när jag får min barnvakt osv :va håller tråden öppen


låter ´bra jag slutar lunch så kan åka när du vill
 
TERMINATOR skrev:
2164700 njää vet i fan om det inte är billigare att ta dom från polen :hihi :hihi

men du kan ju alltid plåta lite, det är ju du duktig på :tummenupp :tummenupp

Haha, ja men jag är nästintill kratis :D
Har ju ingen bil här i Örebro nu.. så då behöver jag isåfall samåka om jag ska med o fota. Är ju fint väder för det!
...om jag kan åka med nån som står ut med en tjatig bitch, så släng iväg ett sms. (är på universitetet till kl.15 ca)
 
Jag kör jätte saktast, jag är jätte tröttast, det va jätter roligt, jag har skit kass kondis, men det va jätte roligt endå :tummenupp :tummenupp
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top