här snackar VI motard

RookieSM skrev:
2166619 Kul att se att alla äntligen är pågång nu. :tummenupp

Ja, visst är det härligt. Idag var det skitskoj (som vanligt alltså...) :) Tyckte inte det känndes så bra till en början men sen blev det bra.
 
ja det var kul.. släppte och kändes ganska bra.. måste bara hitta lite nya spår och lära känna hojen lite bättre :)
 
NU... ska jag mejla en massa bilder till dig Erik o Termo. Hoppas ni har plats i era inkorgar på mejlen bara. :7peta :)
(Ligger runt 8-9mb för varderas bilder)

Nån mer som vill ha bilder mejlade? Blompa?
 
:hej
Nu har jag mejlat Blompa, Erik o Termo.
Ni får la höra av er om er mejl kraschat o jag ska skicka bilderna igen :)
 
Eftersom vi nu har en knapp som heter "Tävling/Resultat" på vår hemsida så måste vi fylla det med diverse info. Antar att det kommer bli 99% motard...

Så härmed utnämner jag Erik till ansvarig för den sidan! :D :tummenupp

När Erik och ni andra crosspojkar kommit på exakt vad som ska finnas med på sidan så kanske jag kan bygga några funktioner så vi enkelt kan administrera den.

Verkställ! :fakta :)
 
Mattias650 skrev:
2167490 Eftersom vi nu har en knapp som heter "Tävling/Resultat" på vår hemsida så måste vi fylla det med diverse info. Antar att det kommer bli 99% motard...

Så härmed utnämner jag Erik till ansvarig för den sidan! :D :tummenupp

När Erik och ni andra crosspojkar kommit på exakt vad som ska finnas med på sidan så kanske jag kan bygga några funktioner så vi enkelt kan administrera den.

Verkställ! :fakta :)
:tummenupp :yoparty
 
Mattias650 skrev:
2167490 Eftersom vi nu har en knapp som heter "Tävling/Resultat" på vår hemsida så måste vi fylla det med diverse info. Antar att det kommer bli 99% motard...

Så härmed utnämner jag Erik till ansvarig för den sidan! :D :tummenupp

När Erik och ni andra crosspojkar kommit på exakt vad som ska finnas med på sidan så kanske jag kan bygga några funktioner så vi enkelt kan administrera den.

Verkställ! :fakta :)

Inrapportering av resultat från Linköping och Örebro kommer ikväll. Kan även fixa tävlingskalender för de rejs där någon från PBR medverkar.
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top