Supermoto skrev:Hur hamnade Ahls bakskärm på Stefan L's hoj![]()
Någon har väl skruvat dit den... :kocko
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Supermoto skrev:Hur hamnade Ahls bakskärm på Stefan L's hoj![]()
jag sa rohit den eller dö din hund.. ja nu sitter den därSupermoto skrev:Hur hamnade Ahls bakskärm på Stefan L's hoj![]()
Jaja, ser bra ut iaf![]()
blom skrev:lite bilder på nya hojen och den bilen jag tänkte jag skulle ha hojen på![]()
, en jätte fin stövel som sagt men för mycket pengar.. det får nog bli A-star stövlar för min del.

stämmer braTengil skrev:Föresten Blom: Grattis till köpet! Jag hade dock hoppats att jag skulle kunna provat 12an en gång till innan vu sålde den för att kunna skriva 300+ i loggboken.![]()
Lånar jag Husan blir det väll 150- ... Har ju hört att dom fyrtaktar och bara går på en cylinder.
![]()
fast för mig handlar det mest om att svina och ha roligt blom skrev:stämmer bramen den är ju ialf god för över 200
fast för mig handlar det mest om att svina och ha roligt
![]()
ganska ointressant tycker jag faktiskt men tycker du det är kul så visst... nä tor kanske att kjelle har snabbst hoj faktiskt.. det kan vara så. igår så var min snabbastTengil skrev:Då tar vi och klockar den med GPSen! Skulle va kul att få svart på vitt hur fort en TL respektive Husa osv går. Kan vi lägga upp jättefina kurvor och sånt på dom om det är nått vi tycker är kul.
Kan det vara så att Stefan har den snabbaste hojen i PBR? (om han bara våga vill säga)
Iofs är farten relativ... Min 125a gick jävligt fort i förhållande till väghålling.
Och man kan ha kul utan fart har jag hört...
cool!Tengil skrev:Då tar vi och klockar den med GPSen! Skulle va kul att få svart på vitt hur fort en TL respektive Husa osv går. Kan vi lägga upp jättefina kurvor och sånt på dom om det är nått vi tycker är kul.
Kan det vara så att Stefan har den snabbaste hojen i PBR? (om han bara våga vill säga)
Iofs är farten relativ... Min 125a gick jävligt fort i förhållande till väghålling.
Och man kan ha kul utan fart har jag hört...
En Thundercat på 4:ans växel drar exakt jämnt med en R1'a på 6:an från 90 och en bit uppåt (minns inte hur långt).Supermoto skrev:cool!
När jag hade TL körde jag den exakt jämt med en R6 typ 90-200. Min R6 går exakt jämt med Linus SP-1 från 70 till 250. Vore tufft att se olika liknande jämförelser....
Kyckling skrev:En Thundercat på 4:ans växel drar exakt jämnt med en R1'a på 6:an från 90 och en bit uppåt (minns inte hur långt).
Erik och Peppe som testade...
Åh, en brevpress... Så fint.blom skrev:en sådan här fin sak har jag till min husajag vet att det blev ett kasst kort men det syns ju vad det är ialf
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |