Supermoto skrev:Hur hamnade Ahls bakskärm på Stefan L's hoj![]()
Någon har väl skruvat dit den... :kocko
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Supermoto skrev:Hur hamnade Ahls bakskärm på Stefan L's hoj![]()
jag sa rohit den eller dö din hund.. ja nu sitter den därSupermoto skrev:Hur hamnade Ahls bakskärm på Stefan L's hoj![]()
Jaja, ser bra ut iaf![]()
blom skrev:lite bilder på nya hojen och den bilen jag tänkte jag skulle ha hojen på![]()
stämmer braTengil skrev:Föresten Blom: Grattis till köpet! Jag hade dock hoppats att jag skulle kunna provat 12an en gång till innan vu sålde den för att kunna skriva 300+ i loggboken.![]()
Lånar jag Husan blir det väll 150- ... Har ju hört att dom fyrtaktar och bara går på en cylinder.
![]()
blom skrev:stämmer bramen den är ju ialf god för över 200
fast för mig handlar det mest om att svina och ha roligt
![]()
ganska ointressant tycker jag faktiskt men tycker du det är kul så visst... nä tor kanske att kjelle har snabbst hoj faktiskt.. det kan vara så. igår så var min snabbastTengil skrev:Då tar vi och klockar den med GPSen! Skulle va kul att få svart på vitt hur fort en TL respektive Husa osv går. Kan vi lägga upp jättefina kurvor och sånt på dom om det är nått vi tycker är kul.
Kan det vara så att Stefan har den snabbaste hojen i PBR? (om han bara våga vill säga)
Iofs är farten relativ... Min 125a gick jävligt fort i förhållande till väghålling.
Och man kan ha kul utan fart har jag hört...
cool!Tengil skrev:Då tar vi och klockar den med GPSen! Skulle va kul att få svart på vitt hur fort en TL respektive Husa osv går. Kan vi lägga upp jättefina kurvor och sånt på dom om det är nått vi tycker är kul.
Kan det vara så att Stefan har den snabbaste hojen i PBR? (om han bara våga vill säga)
Iofs är farten relativ... Min 125a gick jävligt fort i förhållande till väghålling.
Och man kan ha kul utan fart har jag hört...
En Thundercat på 4:ans växel drar exakt jämnt med en R1'a på 6:an från 90 och en bit uppåt (minns inte hur långt).Supermoto skrev:cool!
När jag hade TL körde jag den exakt jämt med en R6 typ 90-200. Min R6 går exakt jämt med Linus SP-1 från 70 till 250. Vore tufft att se olika liknande jämförelser....
Kyckling skrev:En Thundercat på 4:ans växel drar exakt jämnt med en R1'a på 6:an från 90 och en bit uppåt (minns inte hur långt).
Erik och Peppe som testade...
Åh, en brevpress... Så fint.blom skrev:en sådan här fin sak har jag till min husajag vet att det blev ett kasst kort men det syns ju vad det är ialf
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti
Den 7–10 augusti 2025 förva... |