här snackar VI motard

Men men men. Jag vill oxå vara med och bygga motard bana. Säg till nästa gång det är så ska jag försöka komma dit jag med. Skulle kunna gå och peta där hela dagarna nu när man är arbetslös :)
 
Kyckling skrev:
De pratade en del om dig idag b.t.w.
Frågade Mario om du var duktig och om du tänkte tävla och om du var seriös m.m.

Det lät nästan som om de var lite nervösa... :D

"Bloms namn får blodet att isas hos tävlingsförarna"
-Gammalt PBR-ordspråk.
:tummenupp

Nervös för blom? Blandar de inte ihop honom med någon annan? :D

Fast det sägt ju att gubben var snabb på cross en gång i tiden så...
 
Evil M skrev:
Men men men. Jag vill oxå vara med och bygga motard bana. Säg till nästa gång det är så ska jag försöka komma dit jag med. Skulle kunna gå och peta där hela dagarna nu när man är arbetslös :)
Det är bara att åka dit. Det är nog ingen som blir ledsen om du plankar in och jobbar lite. :D

Att göra: Skruva bort allt amco-räcke på banan.
(Du ser var vi börjat, bara fortsätta där). :tummenupp

Du behöver:
2st 24-hylsor och något att dra dem med. (Eller 2 stora skiftnycklar)
Brytverktyg. (Kofot och spett borde funka)
Hammare (att slå ur gängstavarna ur stolparna med).

Slut. Frågor?... Frammåt!
 
Evil M skrev:
Men men men. Jag vill oxå vara med och bygga motard bana. Säg till nästa gång det är så ska jag försöka komma dit jag med. Skulle kunna gå och peta där hela dagarna nu när man är arbetslös :)
jag ville oxå med men det kom lite imellan.. nästa gång ska vi bygga bana :)
 
erik skrev:
Nervös för blom? Blandar de inte ihop honom med någon annan? :D

Fast det sägt ju att gubben var snabb på cross en gång i tiden så...
ja det var när örnen var en snabb hoj :D

nä men ska jag vara lite seriös så får det här bli ett träningsår, jag kommer kanske köra 3-5 tävlingar mest för att få rutin på det hela tills nästa år. nu är det bara timmar i sadeln som gäller,det värsta är ju att mario och co ligger något år före mig nu när det gäller motard :gnissla men mitt mål blir att inte komma sisst. (låter ju nästan ödmjukt) har ju förtusan börjat snacka om att löp och rullskridsko träna oxå :tungan
 
Nästa gång det ska byggas/rivas blir på lördag kl 10 om vädret osv tillåter. Det ska alltså inte regna/snöa för då vill ingen vara där. Det får heller inte vara -2 och sol för då vill alla vara på isen och åka hoj. Knepigt fölk de där hojkillarna :va :D

Ert ljus och läromästare = supermäster, har fått det hederssamma uppdraget att uppdatera nyheterna på Teknis hemsida så där kan ni snart läsa allt som händer och fötter :tummenupp
 
Supermoto skrev:
Nästa gång det ska byggas/rivas blir på lördag kl 10 om vädret osv tillåter. Det ska alltså inte regna/snöa för då vill ingen vara där. Det får heller inte vara -2 och sol för då vill alla vara på isen och åka hoj. Knepigt fölk de där hojkillarna :va :D

Ert ljus och läromästare = supermäster, har fått det hederssamma uppdraget att uppdatera nyheterna på Teknis hemsida så där kan ni snart läsa allt som händer och fötter :tummenupp
ok... men då är kanske superfuckot i gefle och kör is om han nu inte är det så är han på täby och bygger för att sedan dricka ofantliga mängder bärs hos mig på kvällen och diskutera framtiden :D
 
GRATTIS!!! Blompa, Välkommen tillbaka till Husa-sekten. :tummenupp

Fick du med 18/21"-hjul också?

Annars FIXA! senast till nästa vinter så ska vi fräsa sönder varenda sjöis ihop. :tummenupp
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top