här snackar VI motard

blom skrev:
klart du gör det :) det tycker du säkert bara är trevligt :D
Mmm.. sure... :rolleyes:

Jag får nog ta och prata med Mario och Hjärnskrynklarn... de VET jag är snälla pojkar... :crash


Jag kommer när ni kallar! :tummenupp
 
Framförallt till boliblompa och Kycklot en även till övriga intresserade.....

För att betala medlemsavgiften i Teknis, gör följande:

Sätt in 250:- på PG 645655-2 och ange ditt personnummer som meddelande. Samtidigt, eller så samtidigt det går, skickar du ett mail till klubben och förklarar att du just satt in pengar och ange dina personuppgifter (namn, adress, tele, persnummer och mail verkar bra). Klart :tummenupp
 
Supermoto skrev:
Framförallt till boliblompa och Kycklot en även till övriga intresserade.....

För att betala medlemsavgiften i Teknis, gör följande:

Sätt in 250:- på PG 645655-2 och ange ditt personnummer som meddelande. Samtidigt, eller så samtidigt det går, skickar du ett mail till klubben och förklarar att du just satt in pengar och ange dina personuppgifter (namn, adress, tele, persnummer och mail verkar bra). Klart :tummenupp
ska bli :tummenupp
 
blom skrev:
erik mer exakt info tack :)

KTM 660/625/640. Har inget konkret på g men det är dessa modeller jag inriktar mig på som det ser ut nu. CBR'en får fungera som banhoj och ska jag komplettera det med en motard kan det vara roligt om den fungerar på gata i större utsträckning än vad t.ex en husa gör. Ångrar jag mig är det bara att byta...
 
blom skrev:
ja inte dumt.. 660 ska ju vara stor och tung och lite mesig.. kanske en 6235a skulle passa bäst

Hade jag enbart sökt vikt och effekt finns det ju husa m.m.

Det får bli någon av dessa tre, tillfället avgör vilken...
 
jo vissts.. tänkte bara att man kan ju kanske ta det godaste av kakan när man håller på :) nu kanske en 660 är godast :)
 
Bra logik Erik :tummenupp

Eftersom du har CBRn slipper du ju köpa en annan hoj som du kan köra på cross- och motardbana eftersom du redan har en "banhoj" :3freak
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top