blom
I DO IT BECAUSE I LOVE IT
är du nöjd då kyckling? har du roligt på din nya maskin 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jag har ju inte hunnit kört den något än säger jag ju...blom skrev:är du nöjd då kyckling? har du roligt på din nya maskin![]()
Idag? Närdå? Vardå? Vill titta och filma och retas....Kyckling skrev:Jajjamensan!Var ute en sväng i ondags och provade lite mer seriöst.
Gjorde som du sa med elstarten och det small igång på andra kicken.![]()
Ska troligtvis ut och köra lite is idag, blir första riktiga körningen med den.
Så jag är lite "pirrig" i kroppen nu... kommer säkert bli jäääättetråkigt.![]()
![]()
och vad fam är det här du skrivit dåKyckling skrev:Jajjamensan!Var ute en sväng i ondags och provade lite mer seriöst.

Kyckling skrev:Jag har ju inte hunnit kört den något än säger jag ju...![]()
Men bortsett från det så är jag nöjd och lycklig.![]()

hmmmmmTERMINATOR skrev:kan meddela att kyckling whilade på isen![]()
![]()
![]()
![]()
Supermoto skrev:hmmmmm![]()
Wheela som i "på bakhjulet"
eller
Viila som i "ligga och ta igen sig på isen efter vurpa".![]()
han växlade mer än 1 gång på rakan, såååå det gick brablom skrev:var han rädd då eller gick det bra
ja men då måsta han ha varit rädd ialf..TERMINATOR skrev:han växlade mer än 1 gång på rakan, såååå det gick bra
nää tror inte det, han hade köpt snygg helmut iallafallblom skrev:ja men då måsta han ha varit rädd ialf..
Men vad fan... Måste han ut och åka när vi vanliga döda arbetar?!?TERMINATOR skrev:Är det någon som ska med ut till söderhavet och titta på Kycklo´s premiär på på isen med sin nya hoj, jag åker ca 13.30 från Örebro, ring eller messa
blom skrev:ingen bana förens 2006 hörde jag idag![]()
blom skrev:men det blir nog sägert ett intressant år för det![]()
japp.erik skrev:Syftar du på Täby eller?
raukroland skrev:Men vad fan... Måste han ut och åka när vi vanliga döda arbetar?!?
Jag hade gärna varit där och kollat, bor ungefär 2 - 3 km från söderhavet ju...
Säg till när det blir nästa gång...
Sen kan vi ju fika och värma oss hemma hos mig efteråt...![]()
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |