här snackar VI motard

blom skrev:
är du nöjd då kyckling? har du roligt på din nya maskin :)
Jag har ju inte hunnit kört den något än säger jag ju... :4skrika

Men bortsett från det så är jag nöjd och lycklig. :)
 
Kyckling skrev:
Jajjamensan! :) Var ute en sväng i ondags och provade lite mer seriöst.
Gjorde som du sa med elstarten och det small igång på andra kicken. :tummenupp

Ska troligtvis ut och köra lite is idag, blir första riktiga körningen med den.
Så jag är lite "pirrig" i kroppen nu... kommer säkert bli jäääättetråkigt. :rolleyes: :D
Idag? Närdå? Vardå? Vill titta och filma och retas....
 
Är det någon som ska med ut till söderhavet och titta på Kycklo´s premiär på på isen med sin nya hoj, jag åker ca 13.30 från Örebro, ring eller messa
 
TERMINATOR skrev:
kan meddela att kyckling whilade på isen :D :D :D :D
hmmmmm :va

Wheela som i "på bakhjulet"
eller
Viila som i "ligga och ta igen sig på isen efter vurpa". :D
 
TERMINATOR skrev:
Är det någon som ska med ut till söderhavet och titta på Kycklo´s premiär på på isen med sin nya hoj, jag åker ca 13.30 från Örebro, ring eller messa
Men vad fan... Måste han ut och åka när vi vanliga döda arbetar?!?
Jag hade gärna varit där och kollat, bor ungefär 2 - 3 km från söderhavet ju...
Säg till när det blir nästa gång...
Sen kan vi ju fika och värma oss hemma hos mig efteråt... :)
 
raukroland skrev:
Men vad fan... Måste han ut och åka när vi vanliga döda arbetar?!?
Jag hade gärna varit där och kollat, bor ungefär 2 - 3 km från söderhavet ju...
Säg till när det blir nästa gång...
Sen kan vi ju fika och värma oss hemma hos mig efteråt... :)

Bra idé :tummenupp :tummenupp kan säga att jag va där i ca 30 min och höll på att frysa ihjäl
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top