Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jasså, så det är roligare att köra ju billigare försäkringen är alltså?!?blom skrev:helförsäkring 125kr i månaden // halv 59kr månadenfan vad det är kul att köra motard
![]()
har du inte reggat in den än? jag tyckte inte att det var läge att ringa runt så jag tog det första bästa som jag alltid har haftSupermoto skrev:Kanske skulle regga in min och få domen jag oxå:nervössomfansmiley
Fan vad tråkigt Stefan måste ha när han kör då, så mycket som han betalar i försäkring...blom skrev:ja klart att det är roligare om man sliper betala en massa.. nu är det klart, imorgon betalar jag handpening och på måndag hämtar jag den![]()
![]()
![]()
![]()
Vilken blev de nu då förresten?!?blom skrev:ja klart att det är roligare om man sliper betala en massa.. nu är det klart, imorgon betalar jag handpening och på måndag hämtar jag den![]()
![]()
![]()
![]()
Visst är de konstiga?!?blom skrev:helförsäkring 125kr i månaden // halv 59kr månadenfan vad det är kul att köra motard
![]()
ja men jag blir ju så glad när det kostar 150kr i månadenYasha skrev:Visst är de konstiga?!?Folksam skulle ha 1358kr hel/hel av mig för en -04a... inte för att jag klagar, men ändå... jag är skeptisk...
![]()
Blir det Husasektgruppkram på lördag?!?
Bilsport & MC skulle ha 13k för samma försäkring...![]()
blom skrev:ja men jag blir ju så glad när det kostar 150kr i månaden![]()
fast jag skrev ju faktiskt fel det ska ju vara 125kr i månadenerik skrev:Det är ju fan mindre än vad min cbr kostar i garageförsäkring...
Jag tänkte väl det...blom skrev:fast jag skrev ju faktiskt fell det ska ju vara 150kr i månaden![]()
Kyckling skrev:Mycket försäkring och lite motard tycker jag...
Visst är den fin. Kolla hjulen Mario... Blåååååa och fiiiina...![]()
GrattisKyckling skrev:Mycket försäkring och lite motard tycker jag...
Visst är den fin. Kolla hjulen Mario... Blåååååa och fiiiina...![]()
Borde göra men det är inte 100%. Förgasaren på 04 tar större plats. Äldre FP t.ex har lite dåligt med plats. Men vi kan ju testablom skrev:en viss her stefan sa att system från 03 passar på 04a
Jajjamensan!Evil M skrev:Saknar den där
ta väl han om den
![]()
Lyckats fått i gång hojen än? Hoppas du är nöjd med köpet i alla fall, och att du förblir nöjd om du nu är nöjd![]()
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |