här snackar VI motard

fan vad jag velar.. 2st hojar bägge motard bägge 03 den ena är 13lök billigare :död vad fan ska man göra.. kan någon hjälpa mig för jag kan inte sova på nätterna
 
blom skrev:
fan vad jag velar.. 2st hojar bägge motard bägge 03 den ena är 13lök billigare :död vad fan ska man göra.. kan någon hjälpa mig för jag kan inte sova på nätterna
köp den billigare om det inte är någon skillnad
 
blom skrev:
ja det är ju olika märken och jag får med en massa saker till den dyrare men det är ju frågan om det är värt dom extra pengarna
Fråga... kan du köpa samma lull-lull till den "billigare" för mellanskillnaden? :confused: Och det viktigaste av allt? Kan de där 13 tusenlapparna göra dig lika lycklig som den "dyrare" hojen? :7peta

Har man sett det man vill ha, är min erfarenhet att hjärnan är ruskigt dålig på att övertyga hjärtat om att det var bäst som blev om man väljer annorlunda än hjärtat säger... Och JA, jag VEEEET att det bara är en maskin, men himmel vad :kär man kan BLI!!! :4skrika

/ Vera (som kanske borde var TYST!!!)
 
Yasha skrev:
Fråga... kan du köpa samma lull-lull till den "billigare" för mellanskillnaden? :confused: Och det viktigaste av allt? Kan de där 13 tusenlapparna göra dig lika lycklig som den "dyrare" hojen? :7peta

Har man sett det man vill ha, är min erfarenhet att hjärnan är ruskigt dålig på att övertyga hjärtat om att det var bäst som blev om man väljer annorlunda än hjärtat säger... Och JA, jag VEEEET att det bara är en maskin, men himmel vad :kär man kan BLI!!! :4skrika

/ Vera (som kanske borde var TYST!!!)
det handlar ju bara igentligen om plast och ett helsystem + lite drev.
kan ju näna att det billigare är en husabergare 03a i originalskick som ser mycket fin ut. jag behöver ju igentligen dom 13000 löken till att köpa lite saker så som en pickup, cross stövlar tvätt maskin mm mm mm ja frågan är ju som sagt hur fan man ska göra. nu har jag iofs inte sett mina pengar än :D men det ska funka. husa 03 gick ju faktiskt ganska problemfritt oxå
 
blom skrev:
det där var ju ett jävla bögsvar

För att vara lite allvarlig så är det så att jag velar lika mycket som en del andra... Jag vill ha motard men är ändå tveksam. Fast jag gissar att det slutar med motard ändå.
 
erik skrev:
För att vara lite allvarlig så är det så att jag velar lika mycket som en del andra... Jag vill ha motard men är ändå tveksam. Fast jag gissar att det slutar med motard ändå.
jo men jag sitter ju just nu på två st kanon hojar.. frågan är ju bara om det är värt 13lök mer som sagt. får desutom börja med att byta bakdäck på den 13löks dyrare hojen och då försvan 1000-1500 kr till :( så man kan nästan säga 14,500 dyrare
 
blom skrev:
jo men jag sitter ju just nu på två st kanon hojar.. frågan är ju bara om det är värt 13lök mer som sagt. får desutom börja med att byta bakdäck på den 13löks dyrare hojen och då försvan 1000-1500 kr till :( så man kan nästan säga 14,500 dyrare

Köp husan, vill du sen ha motsvarande utrustning till den kan du köpa efteråt, vill du inte ha det har du "sparat" 13 000
 
blom skrev:
får desutom börja med att byta bakdäck på den 13löks dyrare hojen och då försvan 1000-1500 kr till

Du kan få köpa en uppsättning slicks av mig, då blir det inte lika dyrt...
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top