här snackar VI motard

blom skrev:
jo men jag sitter ju just nu på två st kanon hojar.. frågan är ju bara om det är värt 13lök mer som sagt. får desutom börja med att byta bakdäck på den 13löks dyrare hojen och då försvan 1000-1500 kr till :( så man kan nästan säga 14,500 dyrare

husa båda 2?
 
TERMINATOR skrev:
kolla inlägget högst upp på sidan 14 i den här tråden förihelvete. hur svårt kan det vara :4skrika :tungan

Det som skiljer är lite dekaler och utförande på auspuffet.
 
Supermoto skrev:
kolla inlägget högst upp på sidan 14 i den här tråden förihelvete. hur svårt kan det vara :4skrika :tungan

Det som skiljer är lite dekaler och utförande på auspuffet.

ja hon va söt... eller va det något annat du ville säga?? :D :D :arsele :D :D
 
blom skrev:
det handlar ju bara igentligen om plast och ett helsystem + lite drev.
kan ju näna att det billigare är en husabergare 03a i originalskick som ser mycket fin ut. jag behöver ju igentligen dom 13000 löken till att köpa lite saker så som en pickup, cross stövlar tvätt maskin mm mm mm...
Då gör du såhär:
Du köper Husan för 13000:- lägre pris.
Sen köper du Marios Helsystem för 5000:-
Då har du 8000:- kvar att köpa plast, drev, tvättmaskin m.m för. :tummenupp

Gör så och sluta tänk nu...
Eller som du brukar, var impulsiv. Handla först och tänk inte efteråt. :tummenupp
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top