StAnger skrev:Saftblandartecknet...?![]()
Snurra med fingret/armen för att efterlikna en sådan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
StAnger skrev:Saftblandartecknet...?![]()
Hädare! Upp med fingret o sen snurra runt, precis som en.. saftblandare/sirénStAnger skrev:Saftblandartecknet...?![]()
jo de e klart men de e ju väldigt sällan dom hälsar tibaks ju...GlennB skrev:Jag tycker också att dom oftast hälsar faktiskt, inte för man möter dom så ofta iofs.
Klart man hälsar på MC-poliser, dom är ju inte direkt MC-poliser för att dom ogillar motorcyklar, dom är det för att dom gillar hojar, inte så svårt att räkna ut.
Antagligen gör dom stopp-tecknet. Ett tecken som betyder att ni ska stannaRasorblade skrev:Här i Gbg hälsar de flesta mc-poliser....![]()
Körde han en oregistrerad motorcykel!?!?!?!dsoders2 skrev:lite off-topic men har ni sett en snut på cross hoj innan???
det låg en framförmig igår å stoppade en bil på söderleden i gbg....
har aldrig sett en snut mc med riktiga cross däck å cross kläder med en snut väst på sig å saftblandare på flaggstång på bakskärmen....
Inget fel lokala sheriffen i Gbg. Klarade mig ifrån 102kmh, uppmätt på 70sträcka, för ett tag sedan..Rasorblade skrev:Här i Gbg hälsar de flesta mc-poliser....![]()
Jag har en värre, en jag känner hälsade (på hoj) på en mc-snut och då vände denna och stopade honom.sunkan skrev:I dag så var jag på väg till jobbet på hojen. Och jag ser någon sportliknade hoj (bmw).
Tänkte att det kanske var en körskolelärare så jag tänker att de hälsar alltid på mig så nu hälsar jag.
Men när solen inte är i mina ögon längre ser jag att det 2 mc-poliser efter varann.
jag hälsar på den första men han hälsar fan inte tillbaka. Hälsar på killen efter men han hälsar inte heller tillbaka.
Nä nu gillar jag verkligen inte polisen.
/sunkan
Silwer skrev:Jag har en värre, en jag känner hälsade (på hoj) på en mc-snut och då vände denna och stopade honom.
"vad i helsike tror du att du håller på med!!"
"tja, jag hälsade bara"
"håll i styret nästa gång!!!"
kul, så jag hälsar inte på dem någonsin, och det tror jag ingen lider av heller.
Silwer skrev:Jag har en värre, en jag känner hälsade (på hoj) på en mc-snut och då vände denna och stopade honom.
"vad i helsike tror du att du håller på med!!"
"tja, jag hälsade bara"
"håll i styret nästa gång!!!"
kul, så jag hälsar inte på dem någonsin, och det tror jag ingen lider av heller.
dsoders2 skrev:lite off-topic men har ni sett en snut på cross hoj innan???
har aldrig sett en snut mc med riktiga cross däck å cross kläder med en snut väst på sig å saftblandare på flaggstång på bakskärmen....
dsoders2 skrev:lite off-topic men har ni sett en snut på cross hoj innan???
imaster skrev:Polismakten i Norrköping skaffade en Endurohoj när jag var i moppeåldern däruppe. Det var för att kunna haffa alla moppar som stack ut i skogen när snuten kom. Det var det som sas bland oss moppefolk i alla fall...![]()
Hoztic skrev:Är inte det lite råttan i pizzan över det?![]()
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT
I Allt om MC nummer 8 som k... |