Hälsa på Matte :)

Twintrouble

Bannad
Gick med
3 Mar 2009
Hoj
Aprilia RSV Mille R -00
Olycka

Tjenare

Matte behöver er hjälp just nu alla ni som kör/åker hoj han finns nu på Orup rehabenter hälsa på han om ni kan, han behöver ert stöd ni vet vilka ni är men alla som förstår vad mc:n betyder visa er och förstå att allt kan hända.....ställ upp kör in säg hej tänk på att det kan vara nån annan av oss nästa gång...kör med insidan..MVH Mattes bästa vän...:)

Har sagt hur många ggr som helst att vi ska hälsa på han, fan inte blivit av... Hur e det med besökstider på helgen?
Ska på svensexa idag, så om man får lov o köra bil imorgon hade det kanske varit en idé o tillbringa söndagen till det.

Mvh // Gadde

visste inte att han redan kommit ner :banana, klart vi kommer förbi:tummenupp:tummenupp:tummenupp

Härligt att höra att han kommit ner, jag som så smått hade planerat en Gbg-resa i slutet av nästa vecka :) Nu blir det orups-utflykt i stället!

Planerade en GBG vända till Matte denna veckan men det det får bli söderut istället då:tummenupp

Gött att han kommit ner igen.

Gött att höra att han e på bättringsväg!! :tummenupp:tummenupp:tummenupp:tummenupp

Och sen måste jag tillägga att detsamma gäller de som känner Henriksson, jag vet att han skulle också uppskatta om det var fler som kom och hälsade på han, varit rätt dåligt med folk som dykt upp. :rolleyes:

Tack Johan :tummenupp

Matte bor på avdelning 109, och när vi kom upp satt han utomhus och njöt av solen.
Han blev verkligen glad av besöket, så kör förbi och säg Hej! Inga besökstider som sagt, bara att dyka upp.

Är det fria besökstider??Läste någonstans att det var mellan 8-16???

Får man kanske gå in och visa sig där någon kväll om han är vaken... Är där uppe ständigt i jobbet.

Jag och minitoker kommer dra in till Matte ikväll efter jobb

Last edited:
Läkaren hälsar att Matte är väldigt känslig för infektioner just nu, så tänk på det om ni känner er lite krassliga och vill åka och hälsa på.

Idag och en tid framöver har Matte flyttas till Malmö för diverse undersökningar.

Åsa :hej

Last edited:
Matte är som sagt nu i Malmö på UMAS, Infektionskliniken. Han ligger på Avdelning 2 Ingång 84. Kommer förmodligen att flyttas tillbaka till Orup i början på veckan. Han blir jätteglad för besök och sken upp som solen när Robban och jag var och hälsade på idag.

Matte är som sagt nu i Malmö på UMAS, Infektionskliniken. Han ligger på Avdelning 2 Ingång 84. Kommer förmodligen att flyttas tillbaka till Orup i början på veckan. Han blir jätteglad för besök och sken upp som solen när Robban och jag var och hälsade på idag.

Skönt att höra att det går framåt. :)
Hade väldigt gärna gått ned och hälsat på honom med en gång men tror inte att det är någon bra idé. Är nämligen lite :sjuk och min :nurse är på det andra jobbet. :( Får invänta tillfriskning och sedan hälsa på honom i Orup istället.
Mycket trevligt att få rapporter från dig Åsa. :krama

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...