Hälsa på Matte :)

Skönt att höra att ni varit och hälsat på honom. Jag och Åsa var där för några dagar sedan och det var väldigt trevligt att se honom vid så pass god vigör. Han är stark!
Fortsätt gärna hälsa på honom. Det skall iaf jag göra, eller iaf försöka. ;)

Glöm heller inte bort Henriksson. Även han behöver ett besök lite då och då. :kramar

Ju mer vi kan besöka våra vänner desto bättre mår dem. Vi måste ta hand om varandra. :kramar Jag vet att jag nu låter lite dryg men så'n är jag. Det vet ni. :arsele

Det är jätteviktigt att hälsa på så våra vänner kan komma tillbaka så snabbt som möjligt.

Som du skrev, glöm inte bort Henriksson, han pratar ju nu och nu mer än innan behöver han bli påmind om vem alla är så minnet kan komma tillbaka så snabbt som möjligt och så att han kan utvecklas mer.

Vet att det är lätt att "gå vidare" och tiden går snabbt och man tänker att man ska hälsa på men det blir aldrig av. Men kan det göra stor skillnad för våra vänner med ett besök i månaden eller mer så är det ju värt det!

Skulle hälsa till er alla från Matte.
Vet inte hur många som varit där på sista tiden men killen gör framsteg :tummenupp :yoparty
Fått igång armar och händer så nu kan han kommunicera med hjälp av datorn :)

Så jä*la gott att se honom. Fortfarande lika envis, bestämd och glad :tummenupp

Kan bara instämma. Vi var där igår o hälsade på o herregud vilken skillnad. Underbart att se honom så igång.

kikade upp hos matte en stund i fredags :)

han blir ju så glad att man tror att hela huvudet skall spricka på honom när man stegar in :D

Han har fått upp farten ordentligt i fingrarna sedan sisst, nu sitter han å knappar på IPad (eller nåt :näsblod) å lyssnar på metal :yoparty
Skitkul att se framstegen !!
Men han tycker att det lår låångsamt....

påstår att han saknar oss allihopa :va
å hojjarna/körningen såklart :tummenupp

han ville med till GR, tar du med 4-hjulingen henke ?? :D

Matte vill gärna köra hoj i sommar, det är ju inget fel på viljan :tummenupp

Sen blev jag bortmotad när det kom in en pingla som skulle "masera hans fötter", jo tjena :rolleyes: :tungan

Skulle hälsa till ALLA iaf :krama

Tjenare allihopa .....

Matte behöver en lgh så snart som möjligt i Limhamn nån som vet nån hojta till.

ring mig 0739-881051

MVH John

Förresten glömde en sak är det nån som vet o kan värdera en krockad gsxr 1000-08 har fått ett preliminärt pris av skrotarn. Kanske nånsom behöver en motor??
hör gärna av er

MVH John

Last edited:
Tjenare allihopa .....

Matte behöver en lgh så snart som möjligt i Limhamn nån som vet nån hojta till.

ring mig 0739-881051

MVH John

Förresten glömde en sak är det nån som vet o kan värdera en krockad gsxr 1000-08 har fått ett preliminärt pris av skrotarn. Kanske nånsom behöver en motor??
hör gärna av er

MVH John
I samma ärende angående lägenheten.
Hoppas någon som kan hjälpa eller har kontakter. Hjälpen uppskattas verkligen. :tummenupp
http://sporthoj.com/forum/showthread.php?p=5058563#post5058563

Åsa :hej

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP