GTR Racing

• Thread starter Thread starter Therudeboy
  • Start date Start date
Jag har bara bra erfarenheter från det forumet. Iofs så bryr jag mig inte så mycket om alla tekniska termer utan bara ta det setup:et alla snackar om. Passar det så skiter jag i villket :)

Ska börja pilla när jag får den nya datorn, har även en polare som är sjukt bra på det där med setup så han drar väl iallafall ihop ett bra för A-torp villken dag som helst.

Skönast bil just nu. 911 GT3 :)

Therudeboy skrev:
Jag har bara bra erfarenheter från det forumet. Iofs så bryr jag mig inte så mycket om alla tekniska termer utan bara ta det setup:et alla snackar om. Passar det så skiter jag i villket :)

Medan jag är den maniske mäcklaren som vill prova och förstå allt. Körde jag RR skulle jag förmodligen vara den där som kör ett varv tvåtakt (överlägset långsammast) i varje pass och i övrigt bor i depån. ;)

Skönast bil just nu. 911 GT3 :)

911 RS, apselut! :tummenupp Vad får du för tider runt A-torp? Jag är jäkligt långsam, ligger kring 1:40 och tyvärr inte ens jämna tider. Vi får börja dra igång lite SH NGT-racing!

Finns det intresse så borde vi bilda ett "team" som så många andra. Tävla mot andra team, och lite inom teamet också.

Vad som behövs är isåfall minst en 10/10mbit server som står uppe 24/7 för träning och tävling givetvis. Har själv ingen chans att hosta då jag har telia sunk lina 8/1.

Man skulle tex kunna välja varje söndag att köra kanske 1h träning/tävling.

Spinn på med era ideér så det till slut förhoppningsvis passar alla intresserade.

Tveka inte, utan skriv upp er så snabbt som möjligt!
1. Therudeboy
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.

1. Therudeboy
2. ft
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.

Också 8/1 och ingen server. En laptop, kanske räcker för att köra dedicated server på men det går bara när jag kör.

Last edited:
För den som är sugen så hostar jag vid 19:00 Anderstorp är det som gäller

Namn: Sporthoj.com
Lösen: Sh

Kanske lite sent ja :D Men det kommer fler tåg. 1.35.554 med 911 GT3 @ Anderstorp. Det börjar röra på sig som en sa.

Therudeboy skrev:
Kanske lite sent ja :D Men det kommer fler tåg. 1.35.554 med 911 GT3 @ Anderstorp. Det börjar röra på sig som en sa.

:gnissla

Oj! Jag tror att... att min ratt gick sönder? Och jag måste nog gå ut med hunden just när nästa rejs går.

Någon som har en hund att sälja eller låna ut?

;)

Swedie skrev:
asså äre nån som vet en definitivt sätt att få igång spelet man laddar ner? Har testat o försökt en massa men det failar hela tiden på protection grejen. Har följt infon över och över flera gånger. Håller på med engelska versionen. Fick igång den tyska, men den hade grafiska fel o var oanvändbar.

När jag stänger av grejerna i Regedit / StarFucker Nightmare så loosar jag ljudet helt på datorn oxå. Inge kul.

Du kanske fått igång skiten nu men svara ändå, kanske hjälper nån stackare.

Ingen ultimat "fix" precis men ändå. Jag fick det heller inte och funka med starfuck och allt det där. Den försökte liksom ändå leta efter skivan i brännarn, så jag gjorde det ända rätta...ryckte ur kabelfan! Då kan den ju försöka leta bäst den vill... mohaha Och simsalabim så funkar det! :banana

ft skrev:
:gnissla

Oj! Jag tror att... att min ratt gick sönder? Och jag måste nog gå ut med hunden just när nästa rejs går.

Någon som har en hund att sälja eller låna ut?

;)

Kapat några hundradelar 1.35.135 :banana Ska ha 1.33.xx innan helgen är slut.

Therudeboy skrev:
Kapat några hundradelar 1.35.135 :banana Ska ha 1.33.xx innan helgen är slut.

Testade falkenberg nyss.. tog sisådär 15 varv innan man fick nån ordning på´t men 1.33.7 funkar väl!

Enda ändringen jag gjort på bilfan är att jag slängde på soft slicks. Testade köra race också, kul som fan. Lär sig rätt mycke på att se när de andra bilarna bromsar osv!

Suomalainen skrev:
Testade falkenberg nyss.. tog sisådär 15 varv innan man fick nån ordning på´t men 1.33.7 funkar väl!

Enda ändringen jag gjort på bilfan är att jag slängde på soft slicks. Testade köra race också, kul som fan. Lär sig rätt mycke på att se när de andra bilarna bromsar osv!

Anderstorp
1.32.571

Ingen "hjälp" överhuvudtaget inställd, allt är på off. Har bilen spelet hade som default när man startade upp det. Det enda jag ändrat på bilen är däcken; soft slicks.

Therudeboy skrev:
Hehe, 1.33.607 satsar på 1.30.xx nu då istället.

Satte 1,30,585. Ingen hjälp what so ever, inte abs lr antispinn heller...

Kör mer eller mindre "rattfull" efter 12 timmar på jobbet dessutom... :3freak

Last edited:
Rätt nice, bror min kör på 1.29.xx. Lirar bara online också, och på den servern jag kör så är det inga medel alls :)

1.30.352

Vafan.. hur svårt ska de va för att komma under 1.30

Therudeboy skrev:
Rätt nice, bror min kör på 1.29.xx. Lirar bara online också, och på den servern jag kör så är det inga medel alls :)

Hmm.. online? det lät fränt, nån server som sporthojsmuppar brukar sitta på lr? få hit... :)

Beställde mitt EX nu, fan va det ska rejsas nästa vecka! :fyllisar

Har kört piratversionen ett tag, men det hänger ju sig hela tiden. Hoppas inte orginalet gör det! För övrigt är ju lätt bästa bilen Ferrari 550 Marinello

Nyheter
En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg

Den 22-23 augusti är det da...

Motorcycle Inferno #8

Den 5 september blir Laxhol...

Tiotusentals körde Mälaren Runt