GTR Racing

• Thread starter Thread starter Therudeboy
  • Start date Start date
Men LOL, kommer du inte ihåg lösen ditt :7peta

Evil M skrev:
Nope brukar ha så gått som samma till dom flesta grejerna men verkar som jag har tagit nått annat eftersom det inte funkar.
Det kan ha hänt att det har blivit fel, som killen på GTR forumet, som sagt maila

R1 Uffe skrev:
JAg förstår er, men om man ska lana så är det ju roligare om dom flesta kan hålla sig på banan. Så antispinn och ABS kommer nog att finnas ifall det blir något LAN

Tycker det känns bäst att köra med antispinn och ABS på det lägsta snäppet, low. Har inte hunnit köra mer än nån timme pga problem så jag kanske inte ska uttala mig.

Finns det några updates till den engelska versionen? Alla updates jag hittar är till tyskversionen.

Har nu formaterat, men det hänger sig lite då och då lik förbannat. Börjar misstänka att det beror på nätdelen. Den är ju bara på 300 W, och har hängt med ett tag så den kanske börjar bli trött? Vet att jag har tänjt på gränserna av vad den klarar av m.h.a. överklockning plus många datordelar.

edit: när det väl funkade; satte 1:31:7 på anderstorp med Ferrari F550:n, mjuka däck och resten orginal. Utan hjälpmedel. Måste fila tiderna mycket!

Last edited:
Nyheter
En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg

Den 22-23 augusti är det da...

Motorcycle Inferno #8

Den 5 september blir Laxhol...