Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Monterat tank och oljekyl idag... återstår mototskyddsbåge höger osv och kanske en liten tattarmapp på PC3:an så startar den förhoppningsvis.
Sen bänkning och första majrundan.... oljebyte på det så är man home free!
Ser nice ut maveric, ska du ha nån ull i ? Eller kör du helt tomt i röret ?
Jo har en gammal eller har 2 gamla shoei med, är supernöjd så, men dom är typ 15 år nu så dags att skaffa något nytt....
Men antingen så känns dom sådär, eller så kostar dom som 2 st TTS kammar![]()
.
.
.Ne tror inte på kortare, då blir den än fetare.
Är bra som den är, ser riktigt nice ut
Kör utan märke, cleant ska det va
Jag skjutsa ju lite sist, och kände på dom kläderna att det luktade en del avgaser med, så det är nog bra att få ut avgaserna så långt bak som det går med tanke på det.
Nu går väl inte min med 100 bränsleblandning, men ändå. Något att tänka på lite kanske.
Dags för jobb.....![]()
ska se om jag orkar masa mig ut i garaget i kväll o montera slutröret
.
.
.
dovt men inte irriterande högt, grannarna lär jubla

Elmia låter roligt... varit där ett par gånger, mestadels bilar som ställs utTar eventuellt hojen dit om inte tjejen är i Göteborg och vädret är riktigt fint, vi borde nästan ta en liten GSX14-fika, tycker ni inte det?
i alla fall på papperet
. Jo tycker jag visst det![]()
Vi får ha det i planen och kolla vädret lite.
När är påsk ?![]()
rena turen att vi kom hem utan dikes körning
, då hade det varit spånnande om man kört hoj

20mil og oljeskift. !Kjør som vanlig, la gjerne motoren belastes og avlastes under denne tiden. Kun ringene som trenger innkjørning...
Min fikk lett kjøring i 2 mil før første fullgas.. Har gått 3000mil nå uten noe poblem...
Vad tror du kammar behöver köras in då ? GSX1400 ?
Du verkar ju ha lite kunskap
//
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |