lilleroger
Ny medlem
Tjusigt 
Roger
Roger
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
...seriöst? Ingen alls?!![]()
Hej!
Precis som Mipet har jag oxå sparat mitt orginal styre för framtiden.
Men om du vill kan jag fråga på gsx1400.org om någon där har nått liggande.
/Maveric
Tack det vore snällt!
Tack det vore snällt!
.Hej Fredrik!
Fått napp i Uk ,fick ett pm från en tjej att hon har 2 st liggande bara använda från mc affären o hem när hojarna var nya.
Men hon ville att du skulle säga ett bud så vad kan ett orginal styre vara värt.
/Maveric
Pris plus frakt antar jag då? Några hundra är det väl värt antar jag.Bud, alltid lika kulPris plus frakt antar jag då? Några hundra är det väl värt antar jag.
.Hallå alla hur går det blir det några mil i värmen? Här har det blivit en del o det går fiiint. Har hittat nästa cyckel, tänk den här med ett luftigare avgas, vilket ljud.
, men jag har kanske sparat mig omedvetet inför v30-31
blir ju nästan 700mil då 
.Hallå alla hur går det blir det några mil i värmen? Här har det blivit en del o det går fiiint. Har hittat nästa cyckel, tänk den här med ett luftigare avgas, vilket ljud.
.
med mig som kan hålla kameran
.Hej!
Nu börjar man bli riktigt angripen av resfeber bara 4 dar kvar till jag drar till Skottland.
Har börjat att packa allt man ska ha med sig,även byggt om sidoväskorna till att vara skruvade till mina hemgjorda väskbågar.
Skaffat en annan gps i år (Garmin nuvi 310)är till bil i första hand men jag köpte en vattentät Ram-mount väska på ebay som funkar klockrent.
Även handlat ny kamera (Nikon L-110) o gjort ett kamerafäste på hojen.
Så nu ska det filmas på vissa bitar av resan,är ju själv på denna resan så jag har ingen
med mig som kan hålla kameran
.
Drar på söndag o är om allt går bra är jag hemma söndagen den 8 augusti igen troligtvis med en ömm r*v![]()
men med många minnen
.
/Maveric

tror jag räknade till minst 25st mellan Hamburg o holländska gränsen.
vilket inte alla bilister gilladeNu har vi kommit till lands end vädret har varit sådär men kul.
Hoppas ni har det bra hemma.
I dag drar vi mot Skottland lev väl
/Maveric
.

.|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |