jag skruva på mitt kisssimurra helsystem dagen innan jag skicka den på lite jobb.
å min smällde rediga avgas smällar efter gas på drag.
slog en halv meters elds låga i garaget.. men det va ju lite coolt he he he
man blir ju lite kåt 
å min smällde rediga avgas smällar efter gas på drag.
slog en halv meters elds låga i garaget.. men det va ju lite coolt he he he
man blir ju lite kåt 

. Dessutom så är ju de gamla original dubbel-blåsen tveklöst snyggast, som hämtat ur det gamla kult-spelet "Full throttle"! Helst skulle jag vilja ha tre enorma kromade megafoner på varje sida... Jaja, nu ska jag inte komma och säga vad som är snyggt eller inte. En sak som jag genast ändrade på var fjädringsinställningarna. Efter att i början nästan hostat upp hjärtat genom näsan, efter en mysig känsla av ett kommande nära förhållande med asfalten, när jag hängde på en ny speed tripple, så fick originalverktygen skämmas när jag tog itu med alla rattar, skruvar och muttrar i fjädringen. Resultatet blev enbart av godo och jag funderar lite på att byta ut lite prylar för att gynna kurvtagning. Någon som vet vad som finns på marknaden? Kanske fel av mig att köpa en GSX 1400 att smiska kurvor med men den är ju så djävla snygg... Och motorn är ju bara så brutal! Slutligen ett litet tips: ge inte fullgas med nytt bakdäck över brunnslock i regn. Drifting är inte GSX:ens starka sida...
SAAAAAAAAATAN I PEEERKELE!!!!